اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 54

بارانی: جایگاه رهبری در دهه فجر به درستی تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر، وجود رهبری و ولایت فقیه را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی خواند و گفت: جایگاه رهبری در دهه فجر باید به درستی برای مردم تبیین شود.

بارانی: جایگاه رهبری در دهه فجر به درستی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر، حجت‏الاسلام محمد بارانی در سومین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر بیان کرد: دهه فجر امسال نسبت به سال‏های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‏ها و بیداری اسلامی در جهان اسلام، باید نسبت به سال‏های قبل تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم و دین خود را به شهدا ادا کنیم.

بارانی، اهداف برنامه‏های دهه فجر امسال را در چهار محور تشریح کرد و افزود: یکی از اهداف این برنامه‏ها، رویکرد فرهنگی است؛ زیرا انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بود و مهم‏ترین هنر امام خمینی(ره)، ایجاد انقلاب فرهنگی بود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وحدت ملی را تقویت می‏کند، خاطرنشان کرد: هر چه وحدت ملی تقویت شود، حضور مردم در انتخابات پررنگ‏تر و باشکوه‏تر خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، حضور و مشارکت مردم نسبت به دوره‏های قبل انتخابات باشکوه‏تر و حماسی‏تر باشد.

بارانی تاکید کرد: در برگزاری گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر باید بحث نشاط همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی بین جوانان و مردم پررنگ‏تر از برنامه‏های دیگر باشد.

وی با اشاره به تحقق سه شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفت: دفاع از مظلومین به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نیز در سالهای گذشته دنبال شده است.

امام جمعه مهدیشهر از بیداری اسلامی در چند سال اخیر به عنوان یکی از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ملت ایران با ایستادگی بر آرمان‏های خود و به چالش کشیدن قدرت پوشالی استکبار جهانی به الگویی برای ملت‏های مسلمان تبدیل شده است.

انتهای پیام/74002/ی/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول