اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه صورت می‌گیرد

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه دهه فجر در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه از برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد به مناسبت دهه فجر در شهرهای مختلف این شهرستان خبر داد.

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه دهه فجر در کهگیلویه

آزاد خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به برنامه‌های متفاوتی که اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه برای ایام دهه فجر در نظر گرفته است اظهار داشت: برگزاری جشن بزرگ انقلاب در پارک سردار جنگل یکی از برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: برگزاری شب شعر توسط کانون فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است.

خردمند ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه عکس در شهرهای دهدشت و سرفاریاب با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن نیز از برنامه‌هایی است که با حضور عکاسان حرفه‌ای انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به تأثیر‌گذاری زبان هنر و نفوذ آن در بین توده مردم ابراز داشت: باید با به روش‌های مختلف سعی در بازسازی و تقویت آرمان‌های ناب انقلاب کنیم.

خردمند افزود: هنرمندان همواره با خلق آثار هنری در ارتباط با انقلاب سعی کردند نسبت به دستاوردهای عظیم انقلاب دین خود را ادا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه خاطرنشان کرد: باید به شیوه‌های مناسب و در خور شأن مردم  فهیم و ولایت‌مدار سعی در ارائه برنامه‌های متنوع و شاد در ایام دهه فجر کنیم.

خردمند اذعان داشت: مسئولان به همراهی مردم باید بکوشند تا فضایی شاد و متنوع را در سالروز پیروزی انقلاب به وجود آورند و باید زیبایی این حماسه پرشکوه را به صورت‌های مختلف به مردم نشان داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: دو گروه جنگ شادی در ایام دهه فجر در شهرهای دهدشت، چرام و لنده اجرای برنامه خواهند داشت.

وی همچنین از اهداء تجهیزات و  کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول