اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

69 پروژه دهه فجر در مبارکه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مبارکه گفت: 69 پروژه در دهه فجر در شهرستان مبارکه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

69 پروژه دهه فجر در مبارکه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، مهدی سلیمانی در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در هفته وحدت به سر می‌بریم و این هفته توسط امام خمینی(ره) بنیانگذاری شده که نشان از وحدت بین تمامی مسلمانان و به ویژه مسئولان و مردم است.

وی افزود: با همدلی و تعامل مردم با مسئولان می‌توان بخشی از مشکلات این مردم را برطرف کرد.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: تاکنون 20 درصد از اعتبارات عمرانی اختصاص داده شده و مسئولان باید با حفظ اولویت‌بندی پروژه‌ها و نیز با مبالغ موجود پروژه‌ها را به پایان برسانند.

وی در مورد مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان افزود: با ترویج کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار می‌توان مشکلات موجود در واحدهای تولیدی را کاهش و تعداد نفرات در حال کار در این واحدها را بالا برد تا درصد بیکاری در این شهرستان پایین بیاید.

سلیمانی گفت: با توجه به انتخابات در پیش روی و نیز الکترونیکی شده حدود 10 درصد از حوزه‌های انتخاباتی در کل کشور و با توجه به تجربه شهرستان مبارکه در انتخابات مجلس این شهرستان آمادگی خود را در برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: در مورد ثبت نام کاندیدهای انتخابات شورای شهر این کاندیداها می‌توانند از طریق دفاتر پیش خوان دولت نسبت به ثبت نام اقدام کنند و با توجه با اجرای قانون جدید انتخابات شهرهای که جمعیت آنها بالای 50 هزار نفر است و می‌تواند 11 عضو در شورای اسلامی این شهرها فعالیت کند که باید مدرک تحصلی آنها لیسانس باشد.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات رفاهی در قالب خود اشتغالی و مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص داده شده که باید در راستای استفاده و دریافت آن مسئولان امر تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به تعهد اشتغال موجود در این شهرستا تاکنون موفق شده‌ایم 22 درصد از این تعهد را عملی کنیم و در سایت رصد ثبت کنیم که آمار خوبی برای این شهرستان به شمار نمی‌آید و جز شهرستان‌هایی هستیم که آمار آنها بسیار پایین است و باید مسئولان امر هر چه زودتر نسبت به اجرای این تعهد و ثبت در سامانه رصد اقدام کنند.

سلیمانی ادامه داد: تا کنون 115 میلی‌متر بارندگی در شهرستان مبارکه بوده است که نسبت به سال‌های گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

وی در مورد پروژه‌های عمرانی در این شهرستان افزود: 126 پروژه در سال جاری پیش‌بینی شده است که تا کنون 20 درصد اعتبار آن دریافت شده و باید مسئولان سعی کنند که نسبت به جذب بودجه‌های ملی اقدام کند تا برخی از این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/63013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول