اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

اجرای بیش از 82 هزار حکم قضایی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در 10 ماه سال جاری بیش از 82 هزار حکم قضایی در آذربایجان‌غربی اجرا شده است.

اجرای بیش از 82 هزار حکم قضایی در آذربایجان‌غربی

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 10 ماه سال جاری 695 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس گرفته شده است که از این تعداد بیش از 294 هزار تماس منجر به انجام عملیات انتظامی شده است.

وی با بیان اینکه در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد تماس‌ها با مرکز فوریت‌های پلیس در آذربایجان‌غربی 9 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در این مدت انجام عملیات انتظامی و اعزام مأموران نیروی انتظامی به محل گزارش شده در تماس‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

گل‌محمدی از ابلاغ 514 هزار اوراق قضایی توسط مأموران حوزه پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی به طرفین دعوی در 10 ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در این مدت 82 هزار و 545 فقره حکم قضایی در استان اجرا شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در 10 ماه سال جاری 62 هزار و 12 گشت خودرویی، 21 هزار و 133 گشت موتوری و 9 هزار و 419 فقره گشت پیاده زوجی در سطح استان آذربایجان‌غربی انجام وظیفه نموده‌اند.

وی با اشاره به اعزام یک هزار و 917 نفر مشمول خدمت سربازی غایب در آذربایجان‌غربی توسط اقدامات پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان، اذعان داشت: در 10 ماه سال جاری این افراد توسط پلیس پیشگیری به معاونت وظیفه عمومی جهت اعزام به خدمت تحویل داده شدند.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول