اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی صورت گرفت

تقدیر از قضات برتر جشنواره اندیشه‌های قضایی در دادگستری خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی از قضات برتر جشنواره اندیشه‌های قضایی تقدیر شد.

تقدیر از قضات برتر جشنواره اندیشه‌های قضایی در دادگستری خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی ظهر امروز از قضات شرکت‌کننده در جشنواره اندیشه‌های قضایی تقدیر شد.

در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی از معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی و 5 تن از قضات دادگستری مشهد که موفق به کسب عنوان برتر در جشنواره اندیشه‌های قضایی با محوریت کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر همین اساس آقایان مجید شیخ، طاهرزاده، اشراق، روحانی‌نژاد، خانم عابدین‌زاده از قضات و سید امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

نخستین جشنواره ایده‌های قضایی با موضوع کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی و با نگاهی پیشگیرانه در استان یزد برگزار شد و از مجموع یک‌هزار و 200 ایده رسیده به جشنواره همایش، دویست و 83 ایده و اندیشه قضایی از خراسان‌رضوی ارسال شده بود.

خراسان‌رضوی توانست علاوه بر کسب رتبه برتر از نظر تعداد ایده‌ها و اندیشه‌ها به عنوان برتر از 10 ایده قابل ارائه نیز دست پیدا کند.

بر همین اساس و به دستور رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی کمیته‌ای مرکب از مسئولان قضایی دارای مامور بررسی و اجرایی کردن این ایده‌ها شدند.

انتهای پیام/70018/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول