اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

شناسایی نیروهای شاخص در دستگاه قضایی گلستان

خبرگزاری فارس: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گلستان از شناسایی افراد شاخص در دستگاه قضایی استان خبر داد.

شناسایی نیروهای شاخص در دستگاه قضایی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، محمود سعیدی در نشست روسای دادگستری‎ها و دادستان‎های سراسر استان با اشاره به پیشینه شکل‎گیری معاونت ارزشیابی قضات اظهار داشت: اعضای این کمیته علاوه بر پایش و نظارت قضات، سرمایه‎های انسانی دستگاه قضایی را به منظور به‌کارگیری آنها در جایگاه‎هایی که می‎توانند مثمرثمر باشند، شناسایی می‎کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال سرمایه‎سوزی نیستیم تصریح کرد: درصددیم با پایش دانش، اخلاق و رفتار افراد از هرکس به اندازه توان وی در محاکم و بخش‎های مدیریتی، استفاده کنیم.

سعیدی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه دستگاه قضایی است افزود: دستگاه قضایی برای ایجاد امنیت و بسط عدالت تلاش می‎کند که این مهم، جز با نیروی انسانی متعهد و متخصص میسر نخواهد شد.

این مسئول دستگاه قضایی را نبض نظام خواند و گفت: قضات باید همه تلاش و توان خود را در حفظ شان و جایگاه قضاوت، به کار گیرند.

مسئول کنترل و ارزشیابی قضات اذعان داشت: باید با پایش مستمر سرمایه‎های انسانی به جایگاهی برسیم که به فرموده مقام معظم رهبری هرکس ظلمی به وی روا داشته شد با آرامش خاطر به دستگاه قضایی مراجعه کند.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول