اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 13 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: به میمنت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی 13 طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 13 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها در راستای توسعه کیفی زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌های عمرانی را 18 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اعتبارات این طرح‌ها از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تامین شده است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: طرح‌های عمرانی شامل پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری اجرای شبکه‌های داخلی برق و روشنایی معابر، تجهیز و بهره‌برداری از چاه آب آشامیدنی، ساخت مسجد، عملیات آسفالت و شبکه‌های مخابراتی بوده که در شهرک‌های صنعتی شیراز، لار، مرودشت، نیریز، فسا، استهبان، جهرم و گراش اجرا شده است.

این مسئول بهره‌برداری از شبکه مخابراتی در پنج شهرک صنعتی این استان را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد و گفت: این شبکه‌های مخابراتی در مجموع به طول بیش از 15 کیلومتر اجرا شده است.

هاشمی با اشاره به بهره‌برداری از مسجد شهرک صنعتی بزرگ شیراز اذعان داشت: این مسجد با زیربنای 560 متر مربع با اعتبار 2.8 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی اجرای شبکه داخلی برق به میزان 8.5 کیلومتر در شهرک صنعتی شیراز و نیز اجرای شبکه و روشنایی به طول حدود سه کیلومتر در شهرک صنعتی انجیره مرودشت را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول