اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

نرخ بیکاری در مبارکه دو رقمی است/ کاهش نرخ تورم با ایجاد شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بیکاری در مبارکه به دلیل عدم به کارگیری جوانان این شهرستان در مراکز صنعتی دو رقمی است.

نرخ بیکاری در مبارکه دو رقمی است/ کاهش نرخ تورم با ایجاد شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ایرانپور صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به راه‌اندازی پروژه فاضلاب مبارکه پس از 23 سال اظهار کرد: این طرح با همکاری بخش خصوصی در هفته‌های اخیر شتاب داده شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی شهرک‌های اول و دوم صنعتی مبارکه در مساحت‌های 94 و 98 هکتار و فعال شدن ناحیه صنعتی ده سرخ را ضامن ایجاد اشتغال در این شهرستان است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه با وجود 530 واحد صنعتی در مبارکه هنوز نرخ بیکاری در این منطقه دو رقمی است، خاطرنشان کرد: پس از چندین سال پنج کارخانه در این منطقه راه‌اندازی شده است و افرادی تنها به دلیل ایجاد ارزش افزوده این زمین‌ها را خریداری کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به ایجاد جاده ایران کوه گفت: در حال حاضر 80 هزار وسیله نقلیه و یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس به سمت مبارکه رفت و آمد دارند و شرکت‌هایی که خودروهای آنها در این منطقه تردد می‌کند، باید برای ساخت این جاده‌ها مشارکت کنند.

ایرانپور بیان داشت: راه‌اندازی این جاده از مهم‌ترین مسائلی است که راه و شهرسازی باید در این منطقه با جدیت دنبال کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه شهر کرکوند فاقد یک پاسگاه انتظامی است، اضافه کرد: ایجاد امنیت از مهم‌ترین مسائلی است که در قانون به آن اشاره شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: شهرستان مبارکه امکانات و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی این پاسگاه را بر عهده می‌گیرد تا امنیت بیشتری در این شهر برقرار شود.

انتهای پیام/63002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول