اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

28 پروژه در شهر ارمغان‌خانه افتتاح و کلنگ‏زنی شد

خبرگزاری فارس: 28 پروژه در شهر ارمغان‌خانه با حضور مسئولان استانی استان زنجان افتتاح و کلنگ‏زنی شد.

28 پروژه در شهر ارمغان‌خانه افتتاح و کلنگ‏زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پروژه بلوار امام خمینی(ره) شهر ارمغان خانه بعد از ظهر امروز با حضور استاندار زنجان افتتاح شد.

ساماندهی ورودی شهر و بهبود سیما و منظر شهری، بهبود عبور و مرور درون‌شهری، ایجاد شرایط مطلوب برای توسعه شهر و استقرار مجتمع ادارات و واحدهای خدماتی و تجاری و حذف قوس قائم در ورودی که موجب کور بودن سیمای شهری در مبدأ ورودی شده بود، از مهم‏ترین اهداف احداث پروژه بلوار امام خمینی(ره) است.

میزان اعتبارات هزینه شده در احداث بلوار امام خمینی(ره) یک میلیارد تومان بود که از محل اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‏ای استان و منابع درآمدهای داخلی شهرداری تأمین شده است.

 

*احداث ایستگاه پمپاژ تامین آب خام در ارمغان‌خانه

احداث ایستگاه پمپاژ تأمین آب خام شهری یکی از دیگر از پروژه‏های مهم شهر ارمغان خانه به شمار می‏رود که میزان اعتبار مورد نظر در این طرح 150 میلیون تومان برآورد شده است.

ایجاد و توسعه فضاهای سبز عمومی شهری و تأمین آب ایستگاه آتش‌نشانی و طرح‏های عمرانی و سرمایه‏گذاری شهرداری از مهم‏ترین اهداف احداث ایستگاه پمپاژ تأمین آب خام شهری در ارمغان‌خانه به شمار می‏رود.

*احداث ساختمان چند منظوره آموزشی فرهنگی

احداث ساختمان چند منظوره آموزشی فرهنگی، ورزشی مدیریت بحران در شهر ارمغان خانه از دیگر پروژه‏های مورد نظر برای کلنگ‏زنی در این شهر محسوب می‎شود.

سالن مورد نظر یک هزار و 200 متر مربع شامل 900 متر مربع سوله فرهنگی و ورزشی و 300 متر مربع فضای اداری، تأسیساتی و آموزشی می‎شود.

اعتبار مورد نیاز برای احداث ساختمان چند منظوره آموزشی فرهنگی، ورزشی مدیریت بحران در شهر ارمغان‌خانه یک میلیارد و دویست میلیون تومان است.

محل تأمین اعتبارات برای احداث سالن چند منظوره آموزشی - فرهنگی، ورزشی مدیریت بحران در شهر ارمغان‌خانه از محل اعتبارات مدیریت بحران تأمین و در سال 93 به بهره‎برداری می‏رسد. ساماندهی معابر شهر ارمغان خانه نیز از دیگر اقدامات شهرداری این شهر در سال جاری به شمار می‏رود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول