اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

پروژه‌های مهم لردگان با رکود مواجه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان لردگان با رکود مواجه است و این امر توجه بیش از پیش مسئولان اجرایی استان به این پروژه‌ها را می‌‏طلبد.

پروژه‌های مهم لردگان با رکود مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل صبح امروز در دیدار مجمع نمایندگان این استان با نماینده ولی‌فقیه اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است اما بسیاری از این پتانسیل‌ها به شکل بالقوه است و ضروری است تا به آن اهمیت بیشتری داده شود.

وی افزود: برهمین اساس این استان بهترین و بیشترین ظرفیت را برای اشتغالزایی دارد این در حالی است که ما شاهد افزایش بیکاری در استان هستیم.

جلیل بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های این استان در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار تاکید کرد و گفت: با بهره‌گیری از فرصت‌ها و ایجاد اشتغال‌ می‌توان به توسعه پایدار دست یافت و در نهایت امنیت پایدار استان را تامین کرد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان لردگان، تصریح کرد: لردگان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان از محرومیت بیشتری برخوردار است و مهم‌ترین دلیل آن مسافت بسیاری است که با مرکز استان دارد.

جلیل، کشاورزی را از مهم‌ترین توانمندی‌های شهرستان لردگان برشمرد و افزود: سیاست‌های اجرایی استانی در رابطه با بحث کشاورزی بسیار ضعیف است و متاسفانه مدیران در توسعه این بخش همکاری لازم را نداشته‎اند.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم و در حال رکود شهرستان لردگان، اظهار داشت: سد خرسان یکی از این پروژه‌هاست که به دلیل سیاسی، اجتماعی و امنیتی با رکود روبه‌رو بوده و سالانه تنها یک درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جلیل، پتروشیمی لردگان را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و گفت: این پروژه نیز به دلیل عدم تعهد دولت نسبت به آن از رشد و پیشرفت لازم برخوردار نشده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارخانه سیمان از دیگر پروژه‌های این شهرستان است که البته با پیگیری‌های مجمع نمایندگان در مرحله فاز دوم قرار گرفته و با اجرای آن برای 500 نفر فرصت شغلی ایجاد می‎شود.

جلیل متذکر شد: با همکاری و تعامل مسئولان اجرایی و جدیت و پیگیری آن‌ها در رابطه با پروژه‌های عمرانی استان می‎توان شاهد توسعه و آبادانی استان باشیم.

انتهای پیام/68004/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول