اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام الله دهه فجر

12 پروژه عمرانی در اردل بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از افتتاح 12 پروژه عمرانی در این شهرستان در طول دهه فجر امسال خبر داد.

12 پروژه عمرانی در اردل بهره‌برداری می‎شود

فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی این شهرستان با صرف اعتباری افزون بر 20 میلیارد و 605 میلیون ریال در بخش‌های عمرانی، درمانی، گازرسانی و شیلات به بهره‌برداری خواهید رسید.

وی از کلنگ‌زنی دو پروژه ساخت پایگاه امداد و نجات و پایگاه بسیج خواهران در سرخون خبر داد و ابراز داشت: این دو پروژه با تخصیص 555 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب کلنگ‌زنی خواهد شد.

خسروی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی زمینه اشتغال 57 نفر به طور مستقیم فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردل با تأکید بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید، خاطرنشان کرد: هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد توجه به عوامل پیروزی انقلاب بیشتر می‌شود و توجه دادن نسل جوان به این عوامل ضروری است.

وی با بیان اینکه درک علل پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند توجه به دو مسأله اساسی است، ابراز داشت: سابقه تاریخی مبارزات مردم ایران و حضور همزمان، هماهنگ و در حد کمال مطلوب سه رکن اصلی و مهم انقلاب دو مسئله اساسی درک علل پیروزی انقلاب اسلامی است.

خسروی ادامه داد: مردم ایران در طول سده اخیر مبارزات پیگیری بر ضد نظام سیاسی حاکم انجام داده، و اگر چه تجربه کافی در این زمینه کسب کردند، ولی در عمل با شکست‌های دردناکی روبرو شدند.

وی تصریح کرد: ایدیولوژی غنی و پویای اسلامی، رهبری و حضور و حمایت مردم آگاه و فهیم ایران، از عوامل اصلی تحقق انقلاب اسلامی ایران بود.

این مسئول ادامه داد: پیوند ارکان اصلی انقلاب آنچنان عمیق به نظر می‌آید که تفکیک آنها امری است دشوار و به گفته شهید مطهری(ره) اگر امام(ره) عنوان پیشوائی مذهبی و اسلامی را نمی‌داشت و اگر مردم ایران در عمق روحشان یک نوع آشنایی و انس و الفتی با اسلام نداشتند و اگر عشقی که مردم ما با خاندان پیامبر دارند وجود نمی‌داشت، محال بود نهضت و انقلابی به این وسعت در مملکت ما به وجود آید.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول