اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

راه‏اندازی نمایندگی حرم حضرت معصومه (س) در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نمایندگی حرم حضرت معصومه (س) در استان زنجان راه‏اندازی می‏شود.

راه‏اندازی نمایندگی حرم حضرت معصومه (س) در زنجان

حجت‏الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان موفق به کسب 14 رتبه برتر کشوری در شش سال گذشته شده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه بسیار قوی به حوزه فرهنگی در استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در تحقق اهداف فرهنگی استان تسهیل صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و برنامه‏های دینی زیرساخت‏ها به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: تاسیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان نیز گام موثری در گسترش فعالیت‏های دینی و فرهنگی و ترویج آن به شمار می‏رود.

*برقراری ارتباط با استان‏های فرهنگی

وی با تاکید بر اینکه برقراری ارتباط با استان‏های فرهنگی توسط فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان مورد توجه است، اضافه کرد: ارتباط استان با حرم حضرت معصومه (س) و قم برقرار شده است.

حجت‏الاسلام دشتکی با بیان اینکه تفاهمات صورت گرفته بین مجموعه حرم مطهر حضرت معصومه (س) و فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان در 14 بند مطرح شده است، یادآور شد: نمایندگی حرم مطهر حضرت معصومه (ع) قبل از عید در استان زنجان راه‏اندازی می‏شود.

وی همچنین اظهار داشت: نمونه‏ای از دانشکده‏های حرم مطهر حضرت معصومه (س) در استان زنجان با پشتیبانی حرم نیز راه‏اندازی می‎شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه با برنامه‎‏ریزی‏های صورت گرفته و تفاهمات به عمل آمده در روزهای اربعین برنامه مشترکی توسط استان زنجان و حرم حضرت معصومه (س) در آنجا اجرا می‎شود، ادامه داد: فعالیت‎های مجازی زیادی نیز در استان صورت می‏گیرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان به عنوان دبیرخانه دائمی منطقه یک کشور با پوشش 12 استان دیگر انتخاب شده است، افزود: جشنواره آن نیز در استان برگزار می‏شود.

حجت‏الاسلام دشتکی اذعان داشت: استان زنجان به عنوان پشتیبان میزبانی در بخش مجازی کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/73006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول