اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده و کارگردان گروه تئاتر منتخب اصفهان:

مسئولان فرهنگی نمی‌خواهند تئاتر وجود داشته باشد

خبرگزاری فارس: نویسنده و کارگردان گروه تئاتر منتخب اصفهان گفت: مسئولان فرهنگی نمی‌خواهند تئاتر وجود داشته باشد.

مسئولان فرهنگی نمی‌خواهند تئاتر وجود داشته باشد

پیمان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گروه تئاتر نماینده فرهنگ و ارشاد اصفهان و برگزیده استانی و منطقه‌ای است که در بین 9 استان برگزیده شده و به جشنواره راه پیدا کرده است و البته اتفاقی که بیش از شش سال بود که برای اصفهان نیفتاده بود اما تاکنون از طرف فرهنگ و ارشاد اصفهان یک تلفن هم به ما نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از 10 نامه برای فرهنگ و ارشاد اصفهان فرستاده‌ایم، اما کوچک‌ترین کمک مالی هم به ما نکرده‌اند و توجهی به ما نشده و همین که توانستیم یک سالن برای تمرین پیدا کنیم هم به دلیل وجود آقای شهرانی است.

نویسنده و کارگردان گروه تئاتر منتخب اصفهان ادامه داد: آیا مسئولان فرهنگ و ارشاد اصفهان می‌دانند در این مملکت جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود یا حتی این را هم نمی‌دانند و گویا احساس نمی‌کنند که تئاتر می‌تواند در یک جامعه فرهنگ ساز باشد و یکی از ریشه‌های فرهنگی کشور را شکل دهد و بسیاری از معضلاتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد.

وی تاکید کرد: این کار بخش شماره 6 نام دارد که دارای یک فضای فانتزی و در مکان نامعلومی می‌گذرد و یک عده که به آنها تلقین شده که آدم‌های مریضی هستند و به اجبار در یک جایی بستری هستند که در بین آنها فردی است که کشاورز بوده و بر اثر اینکه هواپیمایی کنار مزرعه او سقوط می‌کند حافظه خود را از دست می‌دهد و او را به این مکان انتقال میدهند به این فرد تلقین می‌کنند از سران ناتو است و او کم کم هویت جدید را می‌پذیرد. 

کریمی گفت: مسئولان سنگ جلوی پای ما نیندازند و اگر می‌خواستند حمایت کنند تا حالا کرده بودند و به امید روزی که کسی از مسئولان پیدا شود که احساس نیاز فرهنگی به تئاتر کند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول