اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-45

برنامه‏های فرهنگی تبلیغی ویژه دهه فجر در سرخه تشریح شد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی سرخه برنامه‏های این کانون به مناسبت بزرگداشت دهه فجر امسال را تشریح کرد.

برنامه‏های فرهنگی تبلیغی ویژه دهه فجر در سرخه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام صادق بخشی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی تبلیغی سرخه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر امسال ضمن اشاره به ماده شش اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر تشریح وظایف این نهاد اظهار کرد: در بند پنج این اساسنامه به تبیین و شناساندن معارف و ارزش های اسلامی اشاره شده که از جمله آن بزرگداشت ایام الهی چون سی و چهارمین بهار انقلاب است.

وی مهم‏ترین برنامه کانون فرهنگی تبلیغی سرخه به مناسبت دهه فجر امسال را اعزام هفت مبلغ و پنج مبلغه به مساجد شهری و روستایی این بخش عنوان کرد.

بخشی گفت: تبیین اهداف و آرمان‏های انقلاب اسلامی، بیان دستاوردها و خدمات سی و چهارساله انقلاب به مردم با هدف ایجاد امید و نشاط در آنها، پاسخگویی به احکام شرعی، برپایی جشن های انقلاب و اقامه نماز جماعت از جمله وظایف مبلغان و مبلغان اعزامی در مدت تبلیغ است.

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی سرخه، آذین‏بندی مساجد با همکاری روحانیان، پخش سرود حماسی انقلاب از تریبون‌های مساجد در دوازدهم و 22 بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه فجر امسال برشمرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: غبارروبی مزار شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی تبلیغی سرخه به مناسبت بزرگداشت سی و چهارمین بهار انقلاب است.

انتهای پیام/2249/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول