اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی، هنری دهه فجر گلستان:

100 برنامه فرهنگی و هنری در گلستان به اجرا در می‌آید

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: 100 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال در سطح استان به اجرا در می‌آید.

100 برنامه فرهنگی و هنری در گلستان به اجرا در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز در نشستی خبری ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکصد برنامه فرهنگی و هنری به کارگروه دهه فجر استان از سوی نهادهای مختلف اعلام شده که تا قبل از 12 بهمن از طریق رسانه‌های مکتوب و صدا و سیمای مرکز به اطلاع عموم شهروندان خواهیم رساند.

وی به محورها و عنوان‌های برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف مسابقه، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست و گفتمان، برگزاری نمایشگاه، تولید آثار هنری و اجرای جشنواره‌های مختلف تدارک دیده شده است.

* محفل انس با قرآن کریم با حضور چهره‌های استانی و ملی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در بخش مسابقه، برگزاری مسابقات کتابخوانی، عکاسی، وبلاگ‌نویسی، نقاشی، پیامک عددی، انشاء‌نویسی، ورزشی و نقالی، از جمله محورهای مسابقات دهه فجر در گلستان است.

منتظری با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌ها محافل قرآنی پیش‌بینی شده ابراز داشت: محفل انس با قرآن کریم را در محافل دانشگاهی، آموزش و پرورش، مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری سراسر استان با حضور چهره‌های استانی و ملی برگزار خواهیم کرد.

این مسئول بیان داشت: در بخش نمایشگاه دهه فجر نمایشگاه عکس انقلاب، هنرهای تجسمی، صنایع دستی و خوش‌نویسی از عمده‌ترین بخش‌های نمایشگاهی فرهنگی و هنری است.

* 1357 دانش‌آموز گلستانی نواهای انقلابی را در 12 بهمن سر می‌دهد

مسئول کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر گلستان در خصوص تولید آثار هنری دهه انقلاب عنوان کرد: سرود و نواهای انقلابی از طریق آموزش یک هزار و 357 دانش‌آموز در 12 بهمن اجرا می‌شود.

منتظری با بیان اینکه در دهه فجر شاهد برگزاری جشنواره‌های استانی، ملی و بین‌المللی در گلستان خواهیم بود، یادآور شد: جشنواره‌های ملی نماز و نیایش جشنواره کودک و نوجوان، جشنواره بین‌المللی فجر تئاتر، موسیقی تجسمی، جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، جشنواره ملی تئاتر قرآن و عترت از جمله جشنواره‌های دهه فجر استان است.

وی در پایان اذعان داشت: بنا شده است که مراکز دانشگاهی و مراکز آموزشی از برنامه‌هایی که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تدارک دیده شده به طور مشترک استفاده شده است.

انتهای پیام/2307/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول