اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

کوتاهی در عرصه‌های فرهنگی لطمات جبران‌ناپذیری بر جامعه وارد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کوتاهی در عرصه‌های فرهنگی لطمات جبران‌ناپذیری را بر جامعه وارد می‌کند.

کوتاهی در عرصه‌های فرهنگی لطمات جبران‌ناپذیری بر جامعه وارد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: بهترین مردم نزد خدا کسانی هستند که بتوانند به هم‌نوعان خود نفع برسانند.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا از اهمیت و جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است، اظهار داشت: خدمت به مردم در سازمان تبلیغات اسلامی که بیشتر با فرهنگ و اندیشه مردم سر و کار دارد جزو اولویت‌های این سازمان است و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان خالصانه در این زمینه کار می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه خدمت در حوزه فرهنگی مردم را به حیات معنوی سوق می‌دهد، تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان تلاش می‌کند تا ریشه‌های حیات معنوی را در جامعه تقویت کند.

وی ادامه داد: کار کردن در سازمان تبلیغات اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است، چرا که این سازمان با فکر و اندیشه و فرهنگ مردم سر و کار دارد و کوتاهی در عرصه‌های فرهنگی لطمات جبران‌ناپذیری را بر جامعه وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر با برنامه ریزی به عمل آمده اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان منضبط تر از گذشته حرکت می‌کند، یادآور شد: در گذشته زحمات زیادی در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان کشیده شده که جا دارد از زحمات همه پرسنل قدردانی شود.

وی بر اهمیت مستندسازی در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان تاکید کرد و گفت: فلسفه تشکیل جلسات پرسنل استفاده از تجربیات همدیگر و کمک به رونق کارها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در سال‌های اخیر انجام شده و این واحد در انجام امور بسیار موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول