اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

برپایی 4 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی چهار نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در آبپخش در ایام دهه فجر خبر داد.

برپایی 4 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در آبپخش

محمدرضا دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و به همین باید همواره در این ایام مبارک برنامه‌های مناسبی را اجرا کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب ‌حضور یافته‌اند و این امر موجب شده که دشمن در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود ناکام بماند.

دهقانی بیان داشت: دشمن همواره در حال توطئه علیه نظام است پس باید ظرفیت‌های خود را به‌کار گیریم تا خروجی مطلوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: فرهنگ و هنر یکی از مهم‌ترین عرصه‌هاست و باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنیم.

این مسئول بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای داشته و برنامه‌ریزی گسترده‌ای در زمینه‌ اجرای برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از اساسی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌هایی است که در دهه فجر سال جاری در دستور کار قرار داده‌ایم و در همین راستا شاهد برگزاری چهار نمایشگاه تخصصی در شهر آبپخش خواهیم بود.

دهقانی گفت: نمایشگاه کتاب فجر، نمایشگاه مطبوعات انقلابی، نمایشگاه عکس انقلاب و نمایشگاه طراحی و نقاشی انقلاب از برنامه‌هایی است که در سال جاری شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های جوانان برومند آبپخش و هنرمندان در برنامه‌های دهه فجر با تاکید بر تبادل برنامه‌های بین استانی و بین شهری، نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

حضور پررنگ کانون‌های فرهنگی در برنامه‌های دهه فجر

دهقانی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام دهه فجر شاهد حضور و فعالیت پررنگ کانون‌های فرهنگی و هنری و انجمن‌های هنری شهر آبپخش خواهیم بود.

این مسئول گفت: نمایشگاه نشریات انقلاب اسلامی که در کانون فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان(عج) آبپخش شاهد آن خواهیم بود از تمامی نشریات دوران انقلاب تشکیل شده و در ایام‌الله دهه فجر این نمایشگاه برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش متذکر شد: در نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب اسلامی شاهد ارائه تصاویری از ایام انقلاب اسلامی و حوادث تاریخی آن دوران برای آشنایی جوانان و نسل جدید جامعه با ویژگی‌های خاص آن دوران هستیم.

وی در پایان اذعان داشت: ایستگاه نقاشی انقلاب با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و با حضور گسترده هنرمندان آبپخشی در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول