اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 30 ویژه‌برنامه فرهنگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری 30 ویژه‌برنامه فرهنگی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 30 ویژه‌برنامه فرهنگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی است و در همین راستا وظیفه داریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری پیام و رسالت انقلاب اسلامی را تبیین کنیم. 

وی افزود: نسل امروز باید با خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند و مسئولان موظف هستند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این خدمات را تبیین کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری 30 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال این اداره با برگزاری بیش از 30 ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی، هنری و دینی به استقبال دهه فجر می‌رود.

باقری تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان تمهیدات لازم برای برگزاری بیش از 30 برنامه دینی، فرهنگی و هنری را فراهم کرده و تلاش داریم بهترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌ها اجرایی شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، عکس و هنرهای تجسمی، اجرای عمومی تئاتر، جنگ شادی، مسابقات فرهنگی، شب شعر و ... از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر امسال است.

باقری افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته هنرمندان و اعضای کانون‌های مساجد دشتستان ضمن شرکت فعال در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول