اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

تحویل لایحه عوارضات سال 92 شوشتر به شورا/ بهای خدمات افزایش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از تحویل لایحه عوارضات شهرداری شوشتر به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: لایحه بر اساس قانون بودجه دولت نوشته شده است.

تحویل لایحه عوارضات سال 92 شوشتر به شورا/ بهای خدمات افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: لایحه درآمدی و عوارضات شهرداری شوشتر برای بررسی و تصویب در شورای اسلامی به این نهاد مردمی تحویل داده شده است و انتظار داریم با بررسی سریع و کارشناسی شده در راستای تصویب این لایحه اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است افزایش‌ و کاهش‌های در نظر گرفته شده همه بر اساس قانون باشد، افزود: تلاش شده تا همه رفتارهای بودجه دولت در این لایحه در نظر گرفته شود و در این باره بند به بند این لایحه به صورت کارشناسی شده تدوین و به شورای شهر ارائه شده است.

*در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی

شهردار شوشتر اظهار داشت: تلاش شده است برای تغییر چهره شهر شوشتر و رفع مشکلات در نما و منظر شهری طرح‌های تشویقی برای شهروندان در این لایحه در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این لایحه کوشیده‌ایم تا همه مشکلات لوایح سال‌های گذشته بررسی و در این طرح جدید همه این مشکلات برطرف شود و بر اساس قانون و منطقی صحیح رفتار بودجه دولت را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه همه رفتار در این لایحه بر اساس قانون است، تاکید کرد: در این لایحه بر اساس قانون رفتار شده است و به این دلیل شهرهای مجاور شوشتر از این لایحه به عنوان الگو در تدوین لوایح درآمدی خود استفاده کرده‌اند.

*بهای خدمات را افزایش داده‌ایم

شهردار شوشتر اظهار داشت: بر اساس قانون برنامه توسعه کشور بهای عوارضات شهرداری ثابت و یا با افزایش بسیار کمی مواجه شده است ولی بهای خدمات مانند پسماند و آتش نشانی رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: تلاش شده است تا بار افزایش بهای خدمات شهرداری برعهده مردم نباشد و بیشتر نهادهای تجاری و صنعتی در این خدمات مدنظر هستند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول