اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وحدت

عوارض شهرداری مهاباد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار مهاباد گفت: به مناسبت هفته وحدت شهرداری مهاباد اقدام به تخفیف در عوارض شهرداری در این هفته کرده است.

عوارض شهرداری مهاباد کاهش یافت

ابراهیم کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرداری مهاباد به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و دهه مبارک فجر تا یک هفته در عوارض شهرداری این شهر اقدام به ارائه تخفیف می‌کند.

وی با بیان اینکه افرادی که در تلاش برای پرداخت عوارض شهرداری هستند می‌توانند برای استفاده از تخفیف ویژه در این مدت اقدام به پرداخت عوارض شهرداری خود کنند، تصریح کرد: این تخفیف برای افرادی ک عوارض شهرداری آن‌ها زیر یک میلیون تومان است 25 درصد است.

کریمی با بیان اینکه برای دیگر مراجعان نیز تخفیف‌هایی نیز در نظر گرفته شده است، افزود: تخفیف 20 درصدی عوارض شهرداری مهاباد نیز مشمول آن دسته از افرادی است که میزان عوارض قابل پرداخت آن‌ها به شهرداری از یک میلیون ریال تا 20 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه عوارض شهرداری برخی از افراد نیز بالای 70 میلیون تومان است، گفت: این دسته از افراد نیز مشمول تخفیف 12 درصدی هستند.

شهرداری مهاباد ادامه داد: تصویب کاهش 15 درصد برای آن دسته از مراجعینی که عوارض و هزینه‌های برآورده شده آنان از 20 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان باشد.

کریمی اعلام کرد: تصویب کاهش 8 درصد برای آن دسته از مراجعینی که عوارض و هزینه‌های برآورده شده آنان از هفتاد میلیون تا یک صد میلیون تومان باشد.

وی خاطر نشان کرد: افرادی می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند که عوارض شهرداری خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

انتهای پیام/61001/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول