اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب صورت می‌گیرد

تخفیف 34 درصدی عوارض نوسازی در جم

خبرگزاری فارس: شهردار جم گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن بخشودگی جرائم عوارض نوسازی سنوات قبل، تخفیف 34 درصدی برای شهروندان درنظر گرفته شده است.

تخفیف 34 درصدی عوارض نوسازی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سیداحمد علمداری صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی جم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی جم در سال جاری است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و تلاش برای بهبود مبلمان شهری و فراهم کردن شرایط رفاه و آسایش مردم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار جم خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر جم در ارتباط کامل با مردم است و در صورتی عملکرد قابل توجهی در رفع مشکلات مردم و زیباسازی شهر می‌تواند داشته باشد که همیاری و همکاری شهروندان از او دریغ نشود و از شهروندان انتظار داریم با شهرداری همکاری کنند تا شاهد شهری زیبا و آباد باشیم.

علمداری از تخفیف 34 درصدی عوارض نوسازی در جم خبر داد و گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای تشویق شهروندان به پرداخت عوارض، ضمن بخشودگی جرائم سنوات قبل، تخفیف 34 درصدی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر جم، شهروندانی که عوارض نوسازی خود را پرداخت نکرده‌اند با مراجعه به شهرداری و اقدام به پرداخت عوارض از بخشودگی جرائم و تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

شهردار جم افزود: شهروندانی که در موعد مقرر عوارض نوسازی (سطح شهر) را پرداخت نکرده‌اند با پرداخت عوارض، جرائم سنوات قبل آنان بخشیده شده و به مناسبت سی و چهارمین بهار انقلاب، 34 درصد تخفیف شامل آن‌ها می‌شود.

علمداری اذعان داشت: برای ایام تعطیلات نوروزی نیز برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام شده و امیدوار هستیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول