اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

کاهش پرداخت عوارض ساخت در شهر لامرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، کاهش در پرداخت عوارض ساخت و ساز از سوی شهرداری این شهر انجام می‌شود.

کاهش پرداخت عوارض ساخت در شهر لامرد

علی قسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: یکی از راهبردهای موثر در توسعه همه‌جانبه نواحی مختلف کشور و به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته استفاده از مشارکت و توانمندی‌های مردم برای عمران و خدمات‌رسانی در تمام ابعاد است.

وی افزود: شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی  می‌توانند با سیاست‌گذاری، مدیریت و اجرای برنامه‌های مختلف توسعه زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد از کاهش پرداخت عوارض ساخت‌وساز ویژه دهه فجر در این شهر خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و عید نوروز 1392 کاهش در پرداخت عوارض ساخت‌وسازهای مسکونی، تجاری، صنعتی و خدماتی به ویژه در پرداخت عوارض تغییر کاربری موقعیت‌های تجاری به تصویب شورای اسلامی شهر لامرد رسید که از پنجم بهمن ‌ماه تا پایان سال جاری توسط شهرداری شهر لامرد صورت می‌گیرد.

قسمی اضافه کرد: میزان کاهش عوارض ساخت‌وساز در شهر لامرد به تناسب فاصله نسبت به نقاط مرکزی شهر برای شهروندان لامردی سطح‌بندی شده است.

این مسئول به پیشنهاد شهرداری لامرد در مورد کاهش 30 درصدی اخذ عوارض تمدید پروانه‌ ساخت‌هایی که مهلت‌ آن‌ها از یک‌سال گذشته است نیز اشاره کرد و ادامه داد: این پیشنهاد شهرداری لامرد به همراه پیشنهادات کاهش عوارض در اخذ پروانه حصارکشی، بخشودگی کامل جریمه‌های کسب و کار، در دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر لامرد به تصویب رسید و از پنجم بهمن ماه تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر لامرد در راستای افزایش فعالیت‌های عمرانی در سطح این شهر و از سوی دیگر افزایش ساخت‌وسازهای مسکونی به ویژه برای جوانان و توسعه اماکن تجاری که به طور یقین با رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال همراه است و در عوارض سال 1392 مصوب شورای اسلامی شهر لامرد تسهیلاتی مهم را برای شهروندان لامردی ایجاد کرده که مهم‌ترین آن کم‌ترین تغییرات از نظر افزایش میزان عوارض ایجاد شده است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول