اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 16 بهمن صورت می‌گیرد

برگزاری جشن بزرگ «فجر شادی» در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر گچساران گفت: در 16 بهمن‌ امسال و به مناسبت تظاهرات تاریخی مردم گچساران علیه رژیم منحوس پهلوی، جشن بزرگ و متمرکزی با عنوان «فجر شادی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ «فجر شادی» در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور وحدت، همدلی، از جان گذشتگی و رشادت‌های ملت بصیر ایران در برابر حکومت بی‌لیاقت، ظالم و طاغوتی خاندان پهلوی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با شایستگی و مقاومت ملت ایران با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هم‌سو و همراه با آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل (ره) پیش می‌رود.

مرادی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع و متعدد در ایام دهه فجر امسال تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، اعلام شد که در هر شهرستان جشن بزرگ و متمرکزی برگزار شود.

وی با بیان این‌که با همکاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد این جشن‌ها به صورت پخش مستقیم پوشش داده می‌شود، ابراز داشت: در گچساران در روز 16 بهمن ماه این جشن بزرگ برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران افزود: جشن بزرگ فجر شادی از ساعت 9 صبح در محل سالن پد خندق گچساران و با دعوت گسترده از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی گچساران برگزار شده و همه ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی لازم است برنامه‌ریزی مؤثری برای برگزاری مطلوب این جشن داشته باشند.

مرادی بیان داشت: 16 بهمن برای گچسارانی‌ها یادآور حماسه‌سازی‌ها و آن تظاهرات گسترده مردمی علیه رژیم منحوس پهلوی است.

وی ادامه داد: در این روز گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین تظاهرات روزهای پایانی مبارزات علیه رژیم پهلوی در گچساران صورت گرفت و همه طوایف این شهرستان با تفنگ در این تظاهرات حضور داشتند.

مرادی برگزاری این جشن را با عنوان نماد شهرستان و نمادی از تبلور وحدت 57 دانست و گفت: لازم است همه نهادهای دولتی و غیردولتی در برگزاری این جشن همکاری و مشارکت داشته باشند و با بهره‌گیری از تجارب دیگر دستگاه‌ها و مردم برنامه‌ریزی مطلوبی در این زمینه داشته باشند.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران تصریح کرد: انتظار داریم رسانه‌ها نیز همانند گذشته در پوشش و انعکاس برنامه‌ها پیش‌قدم باشند تا اذهان عموم مردم شهر از هم‌اکنون آماده حضور در این برنامه باشد.

مرادی با تقدیر از مسئولان صدا و سیمای مرکز استان یادآور شد: این برنامه‌ در دیگر شهرستان‌ها 60 دقیقه روی آنتن رفته و پخش مستقیم می‌شود اما با قول مساعد مسئولان مربوطه مصوب شده این جشن در گچساران 90 دقیقه پخش مستقیم خواهد بود.

وی افزود: بخشی از این جشن نیز به طور مستقیم از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد که لازم حساسیت ویژه‌ای در کمیت و کیفیت اجرای جشن صورت گیرد.

انتهای پیام/82001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول