اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه ‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب خبر داد

بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه‌ فجر در بناب

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه ‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب از افتتاح و بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی همزمان با بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه‌ فجر در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر بزازبنابی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، اظهار داشت: افتتاح پمپاژ آب روستای روشت بزرگ بناب و همچنین تعریض و آسفالت راه روستایی قره‌چپق از جمله این طرح‌هاست.

وی ادامه داد: همزمان با بزرگداشت این ایام تعداد 180 واحد مسکن روستایی که از 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دولت استفاده کرده‌اند، مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

بخشدار مرکزی و مسئول ستاد دهه فجر شهرستان بناب سپس در تشریح این طرح‌ها از بهره‌برداری 96 واحد مسکن مهر فرهنگیان و نیز 40 واحد مسکن مهر شرکت تعاونی مسجد مهرآباد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بیش از 200 برنامه متنوع در سطح شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تعداد برنامه توسط 14 کمیته تخصصی و برنامه‌ریزی تهیه و تدوین شده است که از یازدهم بهمن‌ماه آغاز و تا 22 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

ناصر بزازبنابی مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب و همچنین میثاق با منویات رهبری را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دهه ‌فجر انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری، همایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه‌های عکس، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری یادواره شهدا، اجرای جنگ شادی، برپایی محافل انس با قرآن، مسابقات اینترنتی، همایش بزرگ پیاده‌روی را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار ستاد برگزاری آیینهای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بناب برشمرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه اعضای ستاد و کمیته‌های تخصصی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری مراسم ستاد دهه فجر شهرستان ابراز امیدواری کرد که مردم ولایتمدار شهرستان بناب با حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/60004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول