اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد

اجرای 63 طرح عمرانی در کهگیلویه همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی 63 طرح عمرانی با اشتغالزایی 70 نفر در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

اجرای 63 طرح عمرانی در کهگیلویه همزمان با دهه فجر

ابراهیم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی 63 پروژه در دهه فجر در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

فرماندار کهگیلویه گفت: از مجموع این پروژه‌ها، 58 پروژه افتتاحی خواهد بود که بیش از 12 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.

جعفری با اشاره به این‌که بیش از 25 میلیارد تومان برای کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این پروژه‌ها زمینه اشتغال 70 نفر را فراهم می‌کند.

این مسئول، کلنگ‌زنی فاز دوم انتقال آب رودخانه مارون به دهدشت غربی و خرید تأسیسات فاضلاب شهری را از مهم‌ترین طرح‌هایی دانست که در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: پاسداشت دهه فجر باید به بهترین نحو صورت گیرد و در این زمینه باید همه دستگاه‌ها همت بیشتری به خرج دهند.

وی تأکید کرد: باید نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند و بدانند که انقلاب چه عزت و جلالی به مردم داده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب اسلامی تصریح کرد: خدماتی که بعد از انقلاب به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

وی ادامه داد: 15 کمیته در ستاد بزرگداشت دهه فجر تشکیل شده است که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر همت می‌کنند.

فرماندار کهگیلویه افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده انتظار می‌رود که برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال باشکوه‌تر برگزار شود.

انتهای‌پیام/82008/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول