اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

اجرای برنامه‌های قرآنی در دهه فجر/کیفیت برنامه‌ها فدای کمیت‌ نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: کمیته‌ ستاد دهه فجر باید نسبت به ارتقاء کیفی برنامه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند و از برنامه‌های قرآنی در این دهه غافل نشوند.

اجرای برنامه‌های قرآنی در دهه فجر/کیفیت برنامه‌ها فدای کمیت‌ نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر با هدف ارتقاء مفاهیم قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن خوانی برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم‌های کمیته قرآنی و تشکلات دینی و مذهبی دهه فجر انقلاب اسلامی است که اداره تبلیغات اسلامی عهده‌دار آن بوده و در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام برگزار می‌شود.

در این جلسه که  با حضور اعضاء کمیته‌ قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، علی‌رضا نیکروز به تشریح فعالیت‌های ستاد دهه فجر در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: کمیته‌ ستاد دهه فجر باید نسبت به ارتقاء کیفی برنامه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار چرام با بیان این‌که قرآن گنجینه اسرار، دریای ژرف و بیکران الهی، صحیفه انقلاب اسلامی، منشور حیات انسان، کتاب نور، هدایت و رحمت است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم باید تمام تلاش و سعی ما بر ترویج و نشر فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در میان اقشار مختلف مردم به‌ ویژه نسل جوان باشد.

وی افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فراهم شدن بستر مناسب فعالیت‌های دینی و فرهنگی، رویکرد همه جانبه به قرآن و تلاش برای فراگیری و انس با کلام الهی رشد چشمگیری به خود گرفت.

این مسئول از اعضا درخواست کرد تا برنامه‌های قابل اجرای خود را در دهه فجر به این کمیته ارائه تا نسبت به درج برنامه‌ها در روز شمار ستاد اقدام شود.

نیکروز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم در کشور ابراز امیدواری کرد در شهرستان چرام بتوانیم در جهت تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری گام برداریم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام بزرگ‌ترین مسئولیتی که بر گردن مسئولان است را ترویج و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌های حفظ و معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده، بزرگ‌داشت هر چه باشکوه‌تر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول