اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی:

118 پروژه تولیدی خراسان‌رضوی در دهه فجر رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: 2 هزار و 875 دقیقه برنامه شامل 118 پروژه تولیدی سیمای خراسان‌رضوی در دهه فجر رونمایی می‌شود.

118 پروژه تولیدی خراسان‌رضوی در دهه فجر رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی نهاوندی عصر امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه فجر در صدا و سیمای خراسان‌رضوی اظهار کرد: در روز چهارشنبه 11 بهمن ماه با حضور قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی پروژه‌های فنی و تولیدی خراسان‌رضوی افتتاح و از برنامه‌سازان نیز تقدیر می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی افزود: توسعه تلویزیون دیجیتال ایستگاه سربداران سبزوار، تربت حیدریه و زاوه و رشتخوار یکی از پروژه‌هایی است که در روز چهارشنبه افتتاح می‌شود و با تحت پوشش قرار گرفتن این دو شهرستان پوشش تلویزیون استان به مرز 70 درصدی می‌رسد و امیدواریم تا با محقق شدن منابع مالی بتوانیم تا ابتدای سال 92 تمام استان خراسان‌رضوی را تحت پوشش تلویزیون دیجیتال قرار دهیم.

نهاوندی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‌های دشمنان که سیگنال‌های رسانه‌ای کشور را قطع می‌کنند؛ با وجود 51 درصد از هتل‌های کشور در شهر مقدس مشهد و حضور زائران از سایر کشورها امیدواریم بستر دیجیتال در تمام هتل‌ها و مهمانپذیرها فراهم شود.

وی یادآور شد: افتتاح رادیو آوا در شهرستان‌های تربت جام و تایباد که آوای ایرانی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و همچنین افتتاح افزایش قدرت فرستنده رادیویی برون مرزی تایباد که کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان را تحت پوشش قرار می‌دهد از پروژه‌های دیگر صدا و سیمای خراسان‌رضوی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی اظهار کرد: در کنار این پروژه‌های فنی از 2 هزار و 875 دقیقه برنامه شامل 118 پروژه تولیدی سیما مانند فیلم تابستان طولانی که مضمون ارزشی دارد و تله فیلم سکوت حاصل تلاش شبکه پایتخت معنوی ایران است؛ رونمایی می‌شود.

نهاوندی افزود: 22 اثر مستند داستانی مانند کوچه‌های خورشید با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی و خانواده خراسانی با هدف گردشگری خراسان و سلسله مستندات هویت نیز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/70022/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول