اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری:

شهرداری از محور برگزاری برنامه‎های دهه فجر خارج شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری گفت: واگذاری اجرای برنامه‎های دهه فجر به مردم نخستین سیاستی که توسط کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری پیگیری شد و شهرداری از محور برگزاری برنامه‎های خارج و امور برگزاری برنامه‎ها به مردم سپرده شد.

شهرداری از محور برگزاری برنامه‎های دهه فجر خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر آذربایجانی ظهر امروز در نشست علنی تبیین برنامه‎های دهه فجر کمیته‎های 24 گانه استان اظهار کرد: شهرداری در اجرای برنامه‎های دهه فجر خود را از محوریت امور خارج کرده و میدان را به مردم و هیئات سپرده است.

وی با بیان اینکه واگذاری اجرای برنامه‎های دهه فجر به مردم نخستین سیاستی که توسط کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری پیگیری شد، ادامه داد: در دهه فجر 14 جنگ نمایش شهری با عنوان قصه‎های محله با همکاری مردم و شهروندان برگزار می‎شود.

مسئول کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری گفت: 30 جنگ با عنوان به رنگ پرچم در کنداکتور این کمیته در دهه فجر قرار گرفته است که در شمال شهر در ورزشگاه شهید غازی، در مرکز شهر در ورزشگاه کم، در جنوب شهر ورزشگاه ارتش برگزار می‎شود.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی شده است که بیش از 200 هزار نفر در این جشن‎ها شرکت می‎کنند و 60 میدان، چهار راه و خیابان آذین بندی در این ایام می‎شود تا ایام الله دهه فجر را متذکر شود.

آذربایجانی گفت: راه‌اندازی 42 ایستگاه صلواتی در این ایام الله دهه فجر، جشنواره عکس انقلاب و نمایشگاه انقلاب در باغ نوش سمفونی انقلاب در هنرسرای خورشید ،مسابقات داستان نویسی، همایش قدم‎های زیر آسمان از جمله برنامه‎های این کمیته است.

وی گفت: افتتاح پروژه‎های شهری و فضاهای شهری با عنوان‎های همشهری سپاس و دست به دست هم و همچنین توزیع پوستر صلوات در تمام شهر از دیگر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/2301/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول