اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

دستگیری 3 سارق حرفه ای در مشهد انجام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه سارق حرفه‌ای محدوده بولوار سجاد و بولوار امامت مشهد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری 3 سارق حرفه ای در مشهد انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد احد کریمی عصر امروز در نیروی انتظامی مشهد اظهار داشت: در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت در حوزه استحفاظی کلانتری سجاد مشهد، سارق حرفه‌ای که به منازل مسکونی واقع در محدوده بولوار امامت دستبرد می‌زدند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

کریمی ادامه داد: پلیس در این عملیات توانست متهم را هنگامی که برای ارتکاب سرقت قصد ورود به منزل مسکونی را داشت، دستگیر کند.

وی بیان داشت: سارق سابقه‌دار تاکنون به 10 فقره سرقت از منازل مسکونی اعتراف کرده است و با توجه به احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط او تحقیقات پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه افزود: تیم آگاهی کلانتری سجاد همچنین دو سارق زورگیر که در اطراف پارک ملت و پل ورودی بولوار سجاد مرتکب سرقت‌های خشن خیابان می‌شدند نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی اظهارداشت: متهمان در آخرین سرقت خود کیف دستی خانمی را در روی پل هوایی با تهدید چاقو سرقت و به داخل پارک متواری شدند که با اجرای طرح مهار دو متهم به دام افتادند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام کشف محموله داروی قاچاق در جاده سبزوار به مشهد گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سبزوار در اجرای طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز توانستند در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده سبزوار به مشهد قریب به پنج هزار قلم داروی قاچاق و تجهیزات کامل دریافت از ماهواره را کشف کنند.

سرهنگ آزادواری بیان داشت: در این عملیات متهم 34ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70005/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول