اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد

دستگیری سارقان حرفه‌ای در لنگرود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارقان منزل با بیش از 30 اقلام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حسین نیک‌فرد در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری سارقان لنگرود اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر وجود چندین فقره سرقت منزل در لنگرود، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی لنگرود در بررسی و تعقیب و مراقبت‌های خود به فردی 74 ساله اهل و ساکن لنگرود مشکوک شد که پس از اطمینان از نقش این شخص در انجام سرقت با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، در تحقیقات پلیسی از این شخص 6 نفر از همدستان وی نیز مورد شناسایی قرار گرفتند و آنها نیز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی اقلام کشف شده از این متهمان را حدود 30  قلم شامل شیرآلات، اتصالات، فرش، رو فرشی، تیوپ شنا، دوربین شکاری، اجاق گاز، پمپ آب، دستگاه پرچ، رگلاتور، دستگاه سنگ فرز، پتو، جا کفشی، محافظ برقی، هود آشپزخانه، تصفیه آب، قابلمه، بخاری برقی، بخاری گازی، پیستوله رنگ، آیفون تصویری، آچار آلات، گاز پیک‌نیک، شیر آب معمولی، دستگاه سی‌دی، رنگ اسپری، لاستیک خودرو و دستگاه ضبط و صوت خودرو و... اعلام کرد.

نیک‌فرد با بیان اینکه این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است، از مردم لنگرود خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه ناهنجاری مراتب را به پلیس این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول