اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

دیوار نگاری در زاهدان به 6 هزار متر می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر زیباسازی و بهسازی محیط شهر شهرداری زاهدان گفت: تا پایان سال‌جاری، دیوارنگاری در شهر زاهدان به بیش از 6 هزار متر می‌‌رسد.

دیوار نگاری در زاهدان به 6 هزار متر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمد آذرمینا در زمینه دیوارنگاری‌های انجام شده در شهر زاهدان اظهار داشت: این دیوارنگاری‌ها به صورت رنگ‌آمیزی روی دیوارها و سایر نقاط مورد نیاز که در معرض دید هستند توسط کمیته زیباسازی و بهسازی محیط شهر شهرداری زاهدان در دست اقدام است.

وی در مورد نحوه عملکرد این حوزه افزود: سعی و تلاش ما در پروژه‌ها و رنگ آمیزی‌ها بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی منطقه است تا با این روش افرادی که به این منطقه سفر می‌کنند تا حدودی با فرهنگ و هویت این مرز و بوم آشنا شوند.

مدیر زیباسازی و بهسازی محیط شهر شهرداری زاهدان ادامه داد: رنگ آمیزی بیش از 4 هزار مترمربع از دیوارهای سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که بیش از 2 هزار و 500 متر آن انجام و مابقی در دست اجراست.

آذرمینا در ادامه به ساماندهی دکه‌های مقابل بیمارستان خاتم (ص)، رنگ آمیزی و زیباسازی سایبان‌های پلیس راهور در سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی و بهسازی المان واقع در میدان امام علی (ع)، رنگ آمیزی و بهسازی دو تندیس واقع در کوی قدس و میدان شهرداری منطقه دو و تندیس بسیج مقابل مزار شهدا و رنگ آمیزی جداول و آبنمای میدان 15 خرداد اشاره کرد.

وی گفت: نورپردازی میدان امام علی و بازسازی تندیس کارگر واقع در میدان کارگر و رنگ آمیزی دکه‌های مطبوعاتی در سطح شهر نیز در حال اجرا می‌باشد که مقداری از آنها در دهه مبارک فجر و مقدار دیگری از آنها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیر زیباسازی و بهسازی محیط شهر شهرداری زاهدان از انجام کارهایی مشابه در آینده خبر داد و بیان داشت: موضوع رنگ آمیزی و بازسازی آبنمای میدان کارگر و میدان امام علی (ع) و نورپردازی پل روگذر شهدای وحدت از جمله اقداماتی هستند که در آینده نزدیک توسط کمیته زیباسازی و بهسازی محیط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول