اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طوفان تبریزی‌ها در لیگ دسته یک

برادران خطیبی از روی دست هم تقلب کردند/ شهرداری به یک قدمی صدر جدول رسید

خبرگزاری فارس: تیم‌های تبریزی با درخشش خود هفته 9 امتیازی در لیگ آزادگان رقم زدند.

برادران خطیبی از روی دست هم تقلب کردند/  شهرداری به یک قدمی صدر جدول رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته اول ایران هر سه تیم گسترش فولاد، ماشین‌سازی و شهرداری تبریز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده و برای نخستین بار هر 9 امتیاز ممکن هفته را کسب کردند.

گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه خانگی خود مقابل نساجی قائم شهر به پیروزی دو بر یک دست یافت تا همچنان در گروه خود با 36 امتیاز پیشتاز باشد. تیم گسترش فولاد تبریز اختلاف امتیازاتش را با تیم دوم جدول الوند همدان را به پنج امتیاز رساند تا در حاشیه امنیت قرار گیرد.

در این گروه دیگر تیم تبریزی یک پیروزی شیرین خارج از خانه کسب کرد. ماشین‌سازی در یزد مقابل سنگ‌آهن بافق یزد به پیروزی دو بر یک دست یافتند تا انتقام شکست خود در تبریز مقابل این تیم را گرفته باشند. این نخستین برد ماشین‌سازی با حسین خطیبی بود.

ماشین‌سازی پیش از این دو پیروزی مقابل شاهین در بوشهر و شهرداری اراک در تبریز با علیرضا اکبرپور کسب کرده بود. با این پیروزی مجموع امتیازات ماشین‌سازی به عدد 11 رسید، اما همچنان در قعر جدول است.

از نقاط جالب توجه این هفته پیروزی مشابه برادران خطیبی مقابل حریفان خود بود.

اما شهرداری تبریز نیز روند بردهای خود را تداوم بخشیده و چهارمین بازی دور برگشت را با چهارمین برد به پایان برد. شاگردان فراز کمالوند در تبریز موفق شدند با گل علی یونسی تیم حفاری خوزستان را شکست داده و با 31 امتیاز به رده دوم جدول صعود نمایند.شهرداری تبریز دور رفت مقابل این تیم خوزستانی به نتیجه 2 بر 2 رضایت داده بود.

در این گروه تیم شهرداری یاسوج با 33 امتیاز در صدر قرار دارد و شهرداری تبریز مترصد لغزش همنام یاسوجی خود است تا به رتبه اول گروه خیز بردارد.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول