اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی

عملیات اجرایی مجتمع بام سبز ماسال آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ماسال از آغاز عملیات اجرایی مجتمع تفریحی و گردشگری بام سبز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

عملیات اجرایی مجتمع بام سبز ماسال آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، سیدرضا جوادپور در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان و خبرنگاران در محل فرمانداری با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی همزمان با دهه فجر در ماسال اجرا می‌شود.

وی برگزاری همایش دانشجویان و بصیرت انقلاب را از جمله برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی در ماسال عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای طاسکوه، نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدرسه‌های شهرستان، برگزاری مراسم بانگ الله‌اکبر در تمام مساجد ماسال، برگزاری مسابقه نقاشی همگانی 35 متری، برگزاری جشنواره بادبادک‌ها و ... از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان است.

جوادپور از برگزاری جشن انقلاب در 10 مسجد روستایی در ماسال و شاندرمن خبر داد و تصریح کرد: کاروان خبری فجر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف ماسال راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه شبکه فرعی آبیاری و زهکشی روستای میرمحله از طرح‌های جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: انتقال آب با لوله در روستای ورمیه، اصلاح ساختار شالیکوبی و بسته‌بندی برنج در روستاهای وشمه‌سرا، بخش مرکزی و کوچکام از طرح‌های جهاد کشاورزی است که دهه فجر سال جاری در ماسال افتتاح می‌شوند.

وی راه‌اندازی شرکت تعاونی برنج‌سازان ماسال و شرکت تعاونی نگاربسته خزر را از طرح‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ماسال اعلام کرد و یادآور شد: اجرای طرح هادی در روستاهای طاسکوه و اسطلخ‌زیر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

جوادپور، حفر و تجهیز چاه عمیق روستاهای وردم و گاومیشان را از طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای نامید و اضافه کرد: طرح‌های تامین آب شرب روستاهای اولم و معاف توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار ماسال به تقویت شبکه برق‌رسانی روستاهای کوچکام، ورمیه، ملک‌جهان، سیدمحله و گاومیشان توسط شرکت توزیع برق گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای میرمحله شاندرمن، میرمحله ماسال، اسطلخ‌زیر، لیپا، اولم، معاف، گسکمینجان، خرفکوره، طاسکوه و مهدی‌خان محله همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

وی احداث مدرسه در روستاهای شالکه، سیاهمرد و وشمه‌سرا را از دیگر پروژه‌های افتتاحی عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ماسال عنوان کرد.

جوادپور در پایان آثار انقلاب اسلامی را در ماسال بسیار مشهود خواند و تصریح کرد: مجتمع فرهنگی و گردشگری 200 هکتاری ماسال پس از سال‌ها به شهرداری واگذار شده است و عملیات این مجتمع همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول