اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 92 صورت می‌گیرد

اتمام عملیات اجرایی بزرگراه جهرم ـ شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: 30 کیلومتر از بزرگراه شیراز ـ جهرم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و 58 کیلومتر باقی‌مانده آن تا پایان سال مالی 92 اجرایی می‌شود.

اتمام عملیات اجرایی بزرگراه جهرم ـ شیراز

هوشنگ عشایری امروز در حاشیه بازدید از جاده جهرم ـ شیراز و تقاطع غیرهمسطح شهر قطب‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: این مسیر از طرح‌های مهر ماندگار استان فارس محسوب می‌شود که تا پایان امسال 37 کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 80 کیلومتر از محور جهرم ـ شیراز به بهره‌برداری رسیده و تبدیل به بزرگراه شده است، افزود: 30 کیلومتر دیگر از این مسیر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و 58 کیلومتر باقی‌مانده آن تا پایان سال مالی 92 اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین با اشاره به اجرای جاده جهرم ـ لار گفت: حدود 20 کیلومتر از این جاده از سمت جهرم و 40 کیلومتر نیز از سمت لار به جهرم درحال اجراست.

به گزارش فارس، به علت سانحه‌خیز بودن مسیر جهرم ـ شیراز هر ساله تعداد بسیاری از مردم جهرم و دیگر هموطنان در این مسیر جان خود را از دست داده و یا مجروح می‌شوند.

قول تبدیل این مسیر به بزرگراه در دولت‌های گذشته و توسط چند نماینده جهرم در مجلس به مردم داده شد اما این مهم تنها در حد حرف باقی ماند.

در عین حال اینکه در چند سال گذشته کار عملیات اجرایی احداث این بزرگراه در حال اجرا شدن است اما این روند از رشد قابل توجهی برخوردار نبوده و در برخی مواقع با توقف عملیات اجرایی روبه‌رو هستیم.

مردم جهرم امید دارند که با توجه به قرار گرفتن این پروژه در طرح‌های مهر ماندگار و در مدت باقی‌مانده دولت دهم شاهد به اتمام رسیدن قسمت قابل توجهی از این مسیر باشند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول