اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

برگزاری جشنواره غذاها و حلواهای سنتی در شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر از برگزاری همایش غذاها و حلواهای سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره در روزهای آینده برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره غذاها و حلواهای سنتی در شوشتر

سیدحسین موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت و در راستای ایجاد طراوت و شادابی در جامعه برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در شوشتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در راستای احیای داشته‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان برگزار می‌شود و میراث فرهنگی دستگاه اجرایی برای برگزاری این جشنواره تعیین شده است.

*فقط غذا و حلوای سنتی شرکت خواهد کرد

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر اظهار داشت: برای جشنواره غذاهای سنتی شوشتر تنها غذا و حلواهای سنتی می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

موسوی‌نسب با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد است، تاکید کرد: مردم می‌توانند در این مراسم و جشنواره شرکت کنند ولی همه برای شرکت در این جشنواره ابتدا باید در کمیسیون بانوان شهرستان شوشتر ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه دیگر دستگاه‌های شهرستان شوشتر نیز برگزار کننده و پشتیبان هستند، خاطر نشان کرد: شهرداری و فرمانداری شوشتر قرار است در اجرای این جشنواره مسئولیت پشتیبانی را برعهده داشته باشند.

*برگزاری جشنواره در رستوران موزه تاریخی مستوفی

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر اظهار داشت: به منظور سنخیت با موضوع جشنواره محل عرضه غذاها و برگزاری مراسمات ویژه آن قرار است در رستوران موزه مستوفی شوشتر و مرکز جامع اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر برگزار شود تا فضا با موضوع این جشنواره همخوانی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: همه مقدمات برگزاری این جشنواره مهیا شده و قرار است این جشنواره در روز چهارشنبه در این مکان تاریخی برگزار شود.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول