اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کنترل قیمت بازار

71 تن اقلام غذایی در شهربابک توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهربابک گفت: به منظور کنترل قیمت بازار 71 تن اقلام غذایی در بازار این شهرستان توزیع می‌شود.

71 تن اقلام غذایی در شهربابک توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک حبیب‌الله اسدی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: از چند روز گذشته توزیع 46 تن برنج هندی در شرکت تعاونی فرهنگیان، تعاون روستایی و جمعی از کسبه آغاز شده است.

وی افزود: قیمت هر کیسه برنج 50 کیلویی در شهرستان‌های مجاور 32 هزار تومان است و این در صورتی است که همین برنج در شهربابک با قیمت هر گونی 29 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسدی همچنین از توزیع 10 تن شکر و 15 تن برنج آرژانتینی در هفته آینده در شهرستان خبر داد و افزود: توزیع اقلام غذایی در بازار با هدف کنترل قیمت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهربابک با اعلام اینکه تمام میوه‌فروشی‌های شهرستان به ترازوی دیجیتال مجهز شده‌اند، گفت: با استفاده از این ترازوها تخلفات به حداقل می‌رسد.

اسدی وضعیت بازار شهرستان را مطلوب برشمرد و گفت: با توجه به اینکه شهربابک کشتارگاه صنعتی مرغ ندارد، قیمت مرغ از شهرستان‌هایی که کشتارگاه دارند، ارزان‌تر و قیمت هر کیلو مرغ در شهربابک 5 هزار و 50 تومان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهربابک از آغاز مرحله دوم طرح شبنم در شهربابک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/80023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول