اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه خرم‌آباد:

دشمنان نظام به دنبال ایجاد تنش در انتخابات ریاست‌ جمهوری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان نظام به دنبال ایجاد تنش و اختلاف در انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری هستند.

دشمنان نظام به دنبال ایجاد تنش در انتخابات ریاست‌ جمهوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید ‌احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران این شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری به موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های دشمنان امروز ایجاد اختلاف و تنش در جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان ما دست‌ بردار نیستند و به دنبال این هستند که مسئله بسیار مهم انتخابات که نقش اساسی و کلیدی دارد را مورد هدف خود قرار دهند.

میرعمادی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام آرام ننشستند و می‌خواهند کاری کنند که حضور مردم در حماسه انتخابات ریاست‌ جمهوری سال 92 همرنگ باشد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه همه اقشار مختلف مردم باید به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص جامه عمل بپوشانند تصریح کرد: مسئولین باید با اتحاد و همدلی مشکلات جزئی در جامعه را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز امت اسلامی بیدار شده است و راه ملت اسلامی را ادامه می‌دهند.

میرعمادی تصریح کرد: این بیداری اسلامی در منطقه یک نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان ما نقشه‌هایی را طراحی کرده‌اند که اسلام به دست مسلمانان نیفتد اما باید تلاش کنیم همانطوری که تا الان تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است این نقشه شوم آنها را نقش برآب کنیم.

میرعمادی افزود: امروز اسلام به دست مسلمانان سپرده شده است. باید از آن به خوبی نگهداری و محافظت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: باید با اتحاد، همدلی و وحدت مشکلات پیش رو را برطرف کنیم و در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر احمدی‌نژاد به خاطر حضور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی و در جمع نمایندگان که مسائل اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها را بیان کردند یک کار پسندیده و جای تقدیر و تشکر دارد.

میرعمادی گفت: حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی نشانه تعامل خوب دولت با مجلس است.

وی با بیان اینکه این حرکت نشان می‌دهد که دولت و مجلس با تمام تلاش برای حل مشکلات مردم کوتاه نمی‌آیند و درصدد هستند که این مشکلات را برطرف کنند.

میرعمادی با بیان اینکه سفارش مقام معظم رهبری و انتظار مردم همین بوده که دولت و مجلس در کنار هم بنشینند یادآور شد: همه امور در سایه وحدت و همدلی قابل حل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کارهای بزرگی که در کشور می‌خواهد صورت بگیرد تنها در سایه وحدت و همدلی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با کار کارشناسی انجام گیرد گفت: اگر دولت و مجلس با هم وحدت داشته باشند سبک معیشت مردم را در نظر بگیرند و با کار کارشناسی می‌توانند مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کنند.

میرعمادی خاطر نشان کرد: باید کارشناسانه بررسی شود که آیا مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرای آن به نفع مردم و یا به ضرر آنها است.

وی به بحث برخی گرانی‌های سرسام‌آور اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز انتظار می رود  این است که دولت هر چه سریعتر جلوی این گرانی‌های سرسام‌آور را بگیرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه هدفمندی مرحله دوم یارانه‌ها باید برای رشد و تعالی جامعه باشد گفت: امروز برخی از مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد جای تأسف دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: امروز برخی از کالاهایی نظیر برنج، مرغ و ... باعث مشکلاتی در جامعه شده است که باید هر چه سریعتر این مشکلات رفع و مدیریت شوند.

امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه تصریح کرد: باید فضای همدلی و وحدت در جامعه به وجود بیاید.

انتهای پیام/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول