اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی:

مشکل کمبود کتابدار در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی گفت: با جذب 30 کتابدار، مشکل کمبود کتابدار در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی رفع می‌شود.

مشکل کمبود کتابدار در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی رفع می‌شود

امرالله شمقدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه آزمون جذب 30 کتابدار برای کتابخانه‌های خراسان‌رضوی پایان سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با مسئولین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شده، مشکل کمبود کتابدار در کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی را با جذب این 30 نفر مرتفع می‌کنیم.

وی ادامه داد: تعداد کتابدار شاغل در هر کتابخانه با توجه به درجه کتابخانه تعیین می‌شود که بر اساس درجه‌بندی موجود، به 30 کتابدار در راستای تکمیل پرسنل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی عنوان کرد: چگونگی ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون از طریق پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی در آدرس الکترونیکی www.mashadpl.ir اعلام می‌شود.

شمقدری با اشاره به برنامه‌های دهه فجر نیز خاطر نشان کرد: برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی در دهه فجر در راستای گرامیداشت انقلاب اسلامی شامل نصب پوستر، شعارهای انقلاب اسلامی، آذین‌بندی کتابخانه‌ها، برگزاری نشست‌های فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی در کتابخانه‎های عمومی مشهد،‌ بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از کتابخانه‌های عمومی و آشنایی آنان با کتب انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کتابداران و اعضاء کتابخانه‎ها در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال جاری شرکت می‌کنند، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای انقلاب، برگزاری شب شعر در کانون‌های ادبی و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی در خراسان‌رضوی از دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌ها است.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول