اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسلام‌آباد غرب

هر 100 نفر یک متر سرانه فضای کتابخانه عمومی دارند

خبرگزاری فارس: سرانه فضای کتابخانه عمومی برای هر 100 نفر در شهرستان اسلام‌آباد غرب یک متر مربع است.

هر 100 نفر یک متر سرانه فضای کتابخانه عمومی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام آباد غرب، صدرالله بابلی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان اظهار داشت: 4 کتابخانه عمومی شهرستان اسلام‌آباد غرب دارای 2850 مترمربع فضای مطالعه است و این کتابخانه‌ها یازده هزار و 720 نفر عضو دارند که از این تعداد چهار هزار و ششصد نفر عضو فعال هستند.

فرماندار اسلام‌آباد غرب ادامه داد: در حال حاضر کتابخانه عمومی مسکن مهر در زمینی به مساحت 530 متر مربع، شامل دو سالن مطالعه برای خانم‌ها و آقایان، مخزن کتاب، سالن کودک و نوجوان، واحد اداری، نمازخانه و سرویس بهداشتی با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال اجرا است و تاکنون 170 میلیون تومان برای آن هزینه شده است که برای تکمیل آن 165 میلیون تومان دیگر هزینه می‌شود.

بابلی بیان داشت: اعتبار ساخت  این کتابخانه را خیر گران‌قدر خانم شمسی گل‌محمدی اهدا کرده است که از این حرکت فرهنگی ایشان قدردانی می‌کنیم.

فرماندار اسلام‌آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود از احداث کتابخانه مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در سه طبقه خبر داد و تاکید کرد: اعتبار ساخت این کتابخانه از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تامین شده است.

سرانه فضای کتابخانه عمومی برای هر 100 نفر در شهرستان اسلام‌آباد غرب یک متر مربع است.

انتهای پیام/2700/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول