اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مسئولان شأنی غیر از خدمت به مردم ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول شأنی غیر از خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی و ولی‌نعمت انقلاب ندارد، پس باید از فرصت به دست آمده برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر تلاش کنیم.

مسئولان شأنی غیر از خدمت به مردم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اسماعیل نجار شامگاه جمعه در ‌جمع مردم دهستان ده‌علی کوهبنان با تبریک ایام خجسته میلاد نبی مکرم اسلام (ص) ‌و ایام‌الله دهه فجر از همه کسانی که در انتقال آب و احداث پروژه سهیم بودند، قدردانی کرد و اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول شأنی غیر از خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی و ولی‌نعمت انقلاب ندارد، پس باید از فرصت به دست آمده برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر تلاش کنیم.

وی بیان کرد: درست است با 48 کیلومتر لوله‌گذاری کار انتقال آب با صرف هزینه‌ای زیاد انجام شده، اما این کار در مقابل دیانت و پشتیبانی مردم از نظام‌، ولایت و رهبری کم است، مردمی که در تمام صحنه‌ها با تمام وجود حاضر شده‌اند و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب‌ دفاع کرده‌اند.

نجار تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر باید مقایسه‌ای میان کارهای انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران گذشته صورت گیرد تا مردم به خدمات و کارهای انجام شده بیشتر توجه کنند و بدانند در گذشته با وجود عبور 2 هزار کیلومتر لوله گاز از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه کشور مردم از نعمت گاز شهری بی‌بهره بودند و این فقط برای فروش به خارج بود، اما امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم در بسیاری از شهرها و روستا‌ها از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

استاندار کرمان گفت: دشمن در هر برهه‌ای از تاریخ به نوعی قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد، روزگاری با تحمیل جنگ و امروز هم با تحریم اقتصادی سنگین وارد میدان ‌شده است، زیرا از دیانت‌، مسلمان بودن و خیمه‌های برافراشته ابا‌عبداالله (ع) هراس دارد، اما‌ باید بدانند ملت ایران در سایه شعار هیهات من‌الذله پیرو راستین اباعبدالله هستند.

وی بیان کرد: در دولت نهم و دهم کارهای اساسی و زیربنایی فراوانی در استان کرمان انجام شده به گونه‌ای که قبل از تشکیل دولت نهم 315 کیلومتر بزرگراه ساخته شده بود و امروز از مرز یک هزار و 200 کیلومتر گذشته و این رقم تا پایان دولت دهم به یک هزار و 500 کیلومتر می‌رسد.

نجار خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در تمام‌ عرصه‌ها حضور‌ی فعال داشته به گونه‌ای که در بهسازی و مقاوم‌سازی و ساخت مسکن، انقلاب بزرگی صورت گرفته و در این عرصه 350 هزار واحد مسکن مهر توسط دولت ساخته‌ و یا در حال ساخت است.

به گزارش فارس،‌ استاندار کرمان و فرماندار کوهبنان‌ ‌از روستای فیدکوئیه‌، روستای زیبا و گردشگری افزاد و همچنین از روستای تاریخی در گزک‌، خانه‌های دست‌کند‌، آکواریوم طبیعی با ماهی‌های 18 ساله عید‌، برج‌، کلوت‌ها و ...‌ بازدید کردند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول