اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

مسئولان اقدامات عملی برای مهار تورم انجام دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود مردم شایسته خدمتند و باز هم افتخار خواهند آفرید، گفت: مسئولان تمام همت را صرف خدمت کنند، زیرا برخی مردم دچار عسرت و تنگدستی هستند.

مسئولان اقدامات عملی برای مهار تورم انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: دهه فجر شعائر دینی و انقلابی ماست و همه مسئولان و مردم باید در حفظ آن تلاش کنند.

وی افزود: همانگونه که دهه ماه محرم و حج جزو شعائر است دهه مبارکه فجر هم جزو شعائر ماست و ملت ایران تا آخرین قطره خونشان از آن حفاظت خواهند کرد.

خطیب جمعه هشترود گفت: حوادث دهه فجر معجزه الهی است و نامگذاری آن تشریفات نگذاشته شده بلکه در این 10 روز اتفاقاتی افتاده که عنایت الهی و لطف آن شامل ما شده و معجزه قرن است.

رشادی افزود: انقلابی که با لطف و رحمت الهی و خون شهدا و آن هم خونی که به خاطر خداوند و راه او نثار شده به وجود آمده قطعا تا ظهور صاحب اصلی آن پایدار خواهد ماند.

وی انقلاب اسلامی ایران را یادگار امام(ره) دانست و گفت: امروز در دنیا از نظام جمهوری اسلامی ایران که بنیانگذار آن امام(ره) بوده با عظمت و افتخار یاد می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس بین‌المللی و داخلی و با توجه به تحریم اقتصادی و به ویژه در آستانه انتخابات، وحدت و کاهش اختلافات واقعا ضروری است.

رشادی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد مسئولان را به جان هم بیاندازد و کشور را دچار را بحران و چالش کند و باید در این شرایط دست آلوده دشمن را در ایجاد بحران قطع کنیم.

خطیب جمعه هشترود گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به پایگاه مردمی و قدرت الهی از اقتداری برخوردار است که امید دشمن را به یاس مبدل می کند و ملت ایران از این گردنه و پیچ تاریخی به سلامت عبور می کند.

اختلاف مسئولان مشکلات مردم را حل نمی‌کند

امام جمعه هشترود در ادامه به وجود بعضی اختلافات سلیقه‌ای مجلس با دولت هم اشاره کرد و افزود: اختلاف سلیقه بین این دو قوه درست نیست و دولت و مجلس نباید یکدیگر را در بعضی موارد مورد اتهام قرار دهند بلکه باید با ارائه راهکار مناسب در حل و فصل مشکلات تلاش وافر کنند.

وی گفت: این دو قوه عوض اختلافات سلیقه‌ای خود باید در حل مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان مردم با هم برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول به هفته وحدت هم اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام و قرآن در حال رسم نقشه اختلاف بین شیعه و سنی هستند، اما غافل از اینکه ما با هم برادر هستیم و نخواهیم گذاشت دشمنان اختلاف بین ماها بوجود آورند.

زشادی این هفته را بهترین فرصت برای نقش بر آب کردن نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: تنها عامل نجات بشریت و مسلمانان وحدت است و دشمنان از این وحدت در هراسند.

قول‌های مسئولان برای حل مشکل بیکاری جوانان هشترود عملی نشده است

خطیب جمعه هشترود در پایان به وجود مشکلات بیکاری در منطقه هشترود هم اشاره کرد و گفت: از سوی مسئولان استانی و کشوری قول‌هایی برای حل مشکلات بیکاری جوانان داده شده، اما تاکنون این قول‌ها عملی نشده و باید هرچه زودتر مشکل بیکاری گریبانگیر جوانان هشترودی حل و فصل شود.

انتهای پیام/60002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول