اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مسئولان برای مهار تورم افسارگسیخته تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای مهار تورم افسارگسیخته به کار گیرند و رضایت مردم را جلب کنند.

مسئولان برای مهار تورم افسارگسیخته تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: هر کس ابهت خدا را درک کند و خداترس باشد، خداوند نیز ابهت او را زیاد می‌کند و در دنیا و آخرت او را سربلند می‌کند.

وی به گناهان کبیره اشاره کرد و افزود: ستیزه‌جویی در گفتار و جدال از گناهان کبیره است و بر در بهشت تابلویی نصب شده و بر آن نوشته است «بهشت بر هر فرد بخیل و سخن‌چین و ستیزه‌جویی در گفتار حرام است».

امام جمعه برازجان با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) به بیان ویژگی‌های ارزشمند اخلاقی ایشان اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر(ص) سخاوت زیادی داشت و اگر شب می‌شد و پولی داشت به خانه نمی‌رفت تا به دیگران کمک کند.

مصلح اذعان داشت: پیامبر(ص) از بیماران در دورترین نقاط عیادت می‌کرد و تکبر نداشت و همواره معطر بود و اهل فضل و دانش را گرامی می‌داشت.

وی تصریح کرد: هر کس بر او وارد می‌شد احترام می‌کرد و بر هیچ کس ستم روا نمی‌داشت و در اوج قدرت عفو می‌فرمود و بدی را تلافی نمی‌کرد.

مردم کنترل تورم را ترجیح می‌دهند

امام جمعه برازجان با تبریک میلاد امام جعفر صادق(ع) نیز گفت: تربیت شاگردان و علمای بسیار زیاد و ترویج دین اسلام از ویژگی‌های ارزشمند این امام عظیم‌الشان است.

مصلح با اشاره به سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی انقلابی الهی بود و نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

وی با توصیه به مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم افزود: مسئولان باید رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه برازجان با تاکید بر لزوم وحدت مسئولان گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای مهار تورم افسارگسیخته به کار گیرند و رضایت مردم را جلب کنند.

مصلح یادآور شد: مردم در هر شرایطی در دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند و مسئولان باید برای رفاه و آسایش مردم بیش از پیش اهتمام ورزند.

این مسئول با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: مردم کنترل تورم را ترجیح می‌دهند و مسئولان باید با رعایت همه جوانب تصمیم شایسته‌ای بگیرند.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول