اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

دولت و مجلس از موضع‌گیری دشمن شادکن پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: دولت و مجلس در این شرایط حساس که دشمن با انواع تحریم‌ها قصد ضربه زدن به کشور را دارد به گونه‌ای سخنرانی نکنند که دشمنان را شاد کند.

دولت و مجلس از موضع‌گیری دشمن شادکن پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: اینکه دولت و مجلس بتوانند از تریبون مجلس برای اعلام مواضع خود استفاده کننده کار خوبی است اما این موضوع منجر به آن نشود که از این تریبون‌ها مواضع دشمن شادکن بیرون بیاید.

وی افزود: شرایط فعلی کشور شرایط حساسی است و دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند لذا نباید اجازه نفوذ و بهره‌برداری دشمنان را داد.

خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: دشمنان با اعمال تحریم‌ها در صدد ضربه زدن به کشور هستند اما در این خصوص موفق نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگزاری رهبری در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به موضوع انتخابات در کشور گفت: انتخابات در ایران اسلامی همواره آزاد و به شکل مطلوب برگزار شده و موضع‌گیری برخی افراد تعجب‌آمیز است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در موضع‌گیری خود بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد تاکید دارند گفت: خوشبختانه در کشور ما همواره انتخابات بصورت آزاد و سالم برگزار شده اما همزمانی اینگونه اظهارات با مواضع رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا و فرزند شاه مخلوع نشان دهنده آن است که گویندگان این مواضع در واقع در حال بازی در زمین دشمن هستند.

حیدری با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی فتنه‌گران و حامیان آنها حق حضور در صحنه انتخابات و فعالیت سیاسی ندارند افزود: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی اجازه فعالیت به این عده را نخواهند داد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه به برگزاری هفته وقت اشاره کرد و گفت: با اقدامات خوبی که تاکنون صورت گرفته وقف جایگاه مناسبی در خوزستان پیدا کرده و امیدواریم این اقدام حسنه روز به روز در استان تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری کنفرانس بین المللی در خصوص بیداری اسلامی در اهواز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شخصیت‌هایی از کشورهای مختلف در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/2329/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول