اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات دیدار استاندار و نمایندگان اصفهان در مجلس با رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس گفت: ‌در دیدار ‌نمایندگان اصفهان به همراه ‌استاندار‌ با آقای احمدی‌نژاد‌، نقطه نظرات‌ 18 نماینده استان‌ موضوع آب بود.

جزئیات دیدار استاندار و نمایندگان اصفهان در مجلس با رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی اسفنانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان اصفهان یکی از منسجم‌ترین مجامع استانی نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: در ماه گذشته سه دیدار با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان صدا و سیما داشته‌ایم.

وی افزود: نشست نمایندگان استان با آقای رحیمی پیرامون مهم‌ترین مسائل و مشکلات استان اصفهان از جمله بودجه و موضوع آب و مسائل کلی بود.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دیدار تمامی نمایندگان استان به همراه آقای استاندار، با آقای احمدی‌نژاد که بیش از 2.5 به طول انجامید و یکی از استثنایی‌ترین جلسات بود که 18 نماینده استان نقطه نظرات خود را بیان کردند، موضوع آب مطرح شد.

وی ادامه داد: در دیدار نمایندگان استان اصفهان در مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما نیز، از آقای ضرغامی درخواست شد موضوع آب و وضعیت سرمنشأ تا آبریز آن به صورت مستند تهیه شود که رئیس صدا و سیما با این موضوع موافقت کردند.

اسفنانی تاکید کرد: مشکل آب، صنعت و کشاورزی جز مسائل مهم استان است که با وحدت و همدلی مسئولان استان قابل حل است.

وی با اشاره به انتقادهای نمایندگان از مدیران استان بیان کرد: آنچه نمایندگان به عنوان دغدغه در جلسات مطرح می‌کنند دغدغه شخصی نیست، بلکه هدف پیشرفت استان و برطرف شدن مشکلات مردم است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمارهایی که نمایندگان در حوزه‌های مختلف از مشکلات ارائه می‌دهند با آمار مسئولان اجرایی تفاوت بسیار دارد، بنابراین لازم است این اختلاف با بررسی در جلسات و کمیسیون‌های تخصصی برطرف شود.

انتهای پیام/63002/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول