اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس:

جلسات دولت و مجلس موجب کاهش مشکلات شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس گفت: به تازگی گسترش وحدت و همدلی رؤسای قوا و به‌ویژه جلسات مشترک دولت و مجلس موجب کم‌تر شدن مشکلات و آرامش جامعه شده است.

جلسات دولت و مجلس موجب کاهش مشکلات شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس ضمن گرامیداشت هفته وحدت، بر لزوم حفظ و توسعه وحدت، برادری و همدلی در سطح جامعه و به‌ویژه میان مسئولان تأکید کرد و اظهار داشت: وجود تفرقه و اختلاف در جامعه، عواقب مضر متعددی درپی دارد که از جمله آن سست شدن جامعه، از بین رفتن جایگاه اجتماعی و سیاسی جامعه، و امکان غالب شدن دشمن بر جامعه است.

وی با بیان اینکه گسترش وحدت نه ‌تنها در ایران بلکه در بین تمامی کشورهای اسلامی ضرورت دارد، ادامه داد: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به گونه‌ای است که امروز وجود اتحاد، همدلی و هماهنگی میان مردم و مسئولان بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد، چراکه دشمن همواره برای ایجاد اختلاف و تفرقه در جوامع اسلامی به‌ویژه بین اقوام و مذاهب مختلف همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت انتخابات، سرمایه‌گذاری کرده و می‌کند.

خطیب جمعه طبس با تأکید بر لزوم حفظ و توسعه وحدت میان مسئولان، خاطرنشان کرد: مدتی است که مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها، نارضایتی مردم را درپی داشته است، اما به تازگی گسترش وحدت و همدلی رؤسای قوا و به‌ویژه جلسات مشترک دولت و مجلس، موجب کم‌تر شدن مشکلات و آرامش جامعه شده است.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از مشکلات شهرستان طبس اشاره و خاطرنشان کرد: دوبانده شدن راه طبس - یزد از مصوبه‌های سفر نخست رئیس‌جمهور به استان یزد بوده که تاکنون اقدام قابل‌توجهی برای اجرای این پروژه انجام نشده است و معمولاً هر روز در این مسیر تصادف‌های غمناکی اتفاق می‌افتد.

وی همچنین ضمن تقدیر از دولت به دلیل گازرسانی به طبس، خواستار تسریع نصب انشعاب گاز متقاضیان شهر طبس و همچنین گازرسانی به شهرهای عشق‌آباد و دیهوک طبس شد.

گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اشاره به سالروز حماسه مردم آمل در سال 1360 نیز از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

به گزارش فارس، در نماز جمعه این هفته طبس به مناسبت هفته وحدت، نمازگزاران دست در دست یکدیگر دعای وحدت را زمزمه کردند.

حیدر نوروزی معاون عمرانی استاندار یزد، غلامرضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد و علیرضا پیله‌ور مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز در مراسم این هفته نماز جمعه طبس حضور داشتند.

انتهای پیام/90001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول