اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 119:

نقشه شوم باند آدم‌ربایان جنوب پایتخت نقش برآب شد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 119 گفت: با اقدام به ‌موقع اطلاعاتی مأموران تخصصی کلانتری 119 مهرآباد اعضای باندی که اقدام به آدم‌ربایی در پایتخت می کردند، دستگیر شدند.

نقشه شوم باند آدم‌ربایان جنوب پایتخت نقش برآب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از پایگاه خبری پلیس، با اقدام به موقع اطلاعاتی مأموران تخصصی کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تهران اعضای باندی که اقدام به آدم‌ربایی در پایتخت کرده و از خانواده فرد ربوده شده پول طلب می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح جزییات این خبر گفت: اعضای باندی که پس از ربودن پسر نوجوان 16 ساله از منطقه اسلامشهر از خانواده وی 60 میلیون ریال درخواست کرده بودند با اقدام به‌موقع مأموران اطلاعاتی‌ ـ پلیسی شناسی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت در تشریح جزئیات دستگیر متهمان اظهار داشت: شخصی به نام «هوشیار- ز» از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پایتخت اعلام داشت: برادرش «داریوش» 16 ساله از مقابل منزلشان در شهرستان اسلامشهر توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مشکی رنگ ربوده شده است.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در ادامه افزود: با عنایت به حساسیت موضوع، بلافاصله پرونده‌ای در این کلانتری تشکیل و به سرعت در دستور کار مأموران اطلاعاتی قرار گرفت.

باقری‌شاد ابراز داشت: مأموران پس از اخذ مشخصات آدم‌رباها عملیات گشت‌زنی هدفمند خود را آغاز کردند و هنوز دقایقی از اجرای عملیات گشت‌زنی نگذشته بود که یکی از واحدهای گشتی مشاهده می‌کند، سه مرد جوان در حالی‌ که هرکدام از آنان یک قبضه چاقو در دست دارند، پسر نوجوانی را کنار یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ نگه داشته و مشغول ضرب و شتم وی هستند.

از آنجایی که مأموران احتمال می‌دادند این افراد همان اعضای باند آدم‌رباها باشند، بلافاصله به خودرو نزدیک شده و درصدد بررسی موضوع برآمدند؛ هنگامی که مأموران به خودروی متهمان نزدیک شدند، پسرک نوجوان با مشاهده واحد گشت تقاضای کمک کرد. در همین حین سرنشینان پراید مذکور با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند که طی یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر 119 مهرآباد جنوبی با اشاره به اینکه در خلال بازجویی‌های پلیسی مشخص شد، اعضای باند «داریوش» را از اسلامشهر ربوده و سپس با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 6 میلیون تومان می‌کنند که طی هماهنگی با خانواده شاکی در آدرس میدان آزادی قرار گذاشته و منتظر پدر شاکی بودند که با حضور به‌موقع پلیس دستگیر شدند.

ابوالقاسم باقری‌شاد در پایان خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد متهمان با پدر شاکی همکار بوده و به دلیل اختلاف حسابی که با وی داشتند، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در این ارتباط پرونده‌ متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم آنان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول