اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

دستگیری سارق زورگیر در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق زورگیر در ارومیه دستگیر شد.

دستگیری سارق زورگیر در ارومیه

قاسم فتاح‌علی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پس از اعلام خبری توسط یکی از شهروندان مبنی بر فعالیت یکی از سارقان که با اسلحه قلابی اقدام به زورگیری در ارومیه می‌کرد موضوع در دستور کار مأموران نیروهای انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و مأموریت‌های انجام شده توسط نیروهای پلیس متهم دستگیر و به کلانتری 19 ارومیه برای انجام تحقیقات و بازجویی‌ها اعزام شد.

فتاح‌علی تاکید کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده از متهم مشخص شد، سه نفر سارق حرفه‌ای مسافرنما اقدام به زورگیری از یک نفر در ارومیه با استفاده از اسلحه کمری قلابی کرده‌اند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی متهم اصلی دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده در کلانتری لب به اعتراف گشود و از جرمی که مبنی بر زورگیری با همدستی سه نفر سابقه‌دار شرور انجام داده بودند، پرده برداشت.

فتاح‌علی ابراز داشت: از متهم دستگیر شده تعداد هفت عدد عابر بانک همراه با شماره رمز ورود، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و 400 هزار ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/61012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول