اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت منوجان:

وحدت با محوریت رهبری نیاز امروز جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت منوجان گفت: آن چه امروز مورد نیاز است وحدت با محوریت رهبری است.

وحدت با محوریت رهبری نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام حسن سالاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه منوجان با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: وحدت امت اسلامی محور اساسی برای تحصیل و حفظ پیروزی‌ها و بیداری اسلامی ما است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات کنونی دشمنان ما ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است، افزود: دشمنان قصد دارند این وحدت را کمرنگ کنند و دشمن بر روی وحدت و همدلی که وجود دارد، سرمایه‌گذاری کرده است.

سالاری تصریح کرد: استکبار جهانی سیاست ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی را در دستور کار قرار داده است و ما مبانی اصولی زیادی داریم که در آن‌ها در زمینه وحدت اشتراک داریم و باید بسیار مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه اندیشیدن و توجه کردن به نقاط مشترک وحدت شیعه و سنی دشمن را ناامید می‌کند، عنوان کرد: پیروزی‌ها و حرکت‌ها در کشورهای اسلامی نشانه وحدتی است که در جهان به وجود آمده است.

سالاری با اشاره به 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به کشورمان بیان داشت: این روز همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است، دهه فجر طلوع انقلاب در مقاطع رهایی عزت ایران، اسلام و مسلمین است.

امام جمعه موقت منوجان با بیان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مکتب، ایدئولوژی و اسلام ناب محمدی، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مردم سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم با وحدت، اتحاد و همدلی موجب می‌شوند که استکبار جهانی نابود شود و آن چه امروز مورد نیاز است وحدت با محوریت رهبری است.

سالاری ابراز داشت: اهداف امام خمینی(ره) الهی و عمل آن صالح بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد که باید این مهم را در جهان گسترش دهیم تا نوجوانان و جوانان با آن آشنا شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه الهی است، تصریح کرد: دهه فجر روز تجدید میثاق قوا و نیروهای انقلاب، گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/80006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول