اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد:

برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر در میبد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر مسابقات مختلف ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر در میبد

محمدرضا زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در بخش ورزش ویژه ایام دهه فجر و گرامی‌داشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته‌ایم که بخشی از آن شامل رقابت در پنج رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 20 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان میبد با حضور ورزش دوستان و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: با آغاز دهه مبارک فجر مسابقات تنیس روی میز، شطرنج، کاراته، تیراندازی، فوتبال دستی، هندبال، فوتسال، بدمینتون، کبدی و دارت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

زارع خاطرنشان کرد: این مسابقات از 12 بهمن ماه آغاز می‌شود و در طول دهه مبارک فجر با حضور ورزشکاران از میبد و بخش‌های تابعه انجام می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد بیان داشت: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، یوگا و جشن پهلوانی و زورخانه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های ورزشی شهرستان میبد در دهه فجر خواهد بود.

وی تصریح کرد: رقابت‌های ورزشی گرامی‌داشت ایام دهه فجر در شهرستان میبد، در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و شاهد رقابتی سالم و شاد خواهیم بود.

زارع از دیگر برنامه‌های این اداره را دیدار با امام جمعه شهرستان میبد، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا همچنین حضور با شکوه و گسترده جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن برشمرد.

انتهای پیام/90004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول