اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس:

هنر باید برای تعمیق ارزش‌های الهی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنر باید در راستای تعمیق ارزش‌های الهی و اسلامی به کار گرفته شود.

هنر باید برای تعمیق ارزش‌های الهی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین صبح امروز در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: دهه فجر دهه پیشرفت و عدالت است، بنابراین توازن در تمام ابعاد دین مبین اسلام که پایه انقلاب اسلامی است، باید وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که کاربرد خوبی دارد و نسبت به آن غفلت می‌شود، هنر است.

آذین بیان داشت: هنر می‌تواند ابزاری توانمند برای بالابردن ارزش‌های الهی و تاثیر‌گذار باشد، لذا در تاریخ هم قوم بنی‌اسرائیل از ابزار هنر برای انحراف مردم استفاده می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جوامع بین‌المللی و جهانی، هنر وسیله‌ای در جهت منفی و برای انحراف جوانان است و ما باید در کشور اسلامی خود با مهندسی معکوس خلاف جهت اهداف شوم دشمن به هنر اعتلا ببخشیم و برای اهداف دین و انقلاب اسلامی گام برداریم و هنر را زنده کنیم.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی هنر را برای تعمیق ارزش‌های الهی و اسلامی دانست و گفت: ذات انقلاب ما فرهنگی است و این مهم وظیفه ما را مشخص می‌کند.

وی اذعان کرد: در تمام قضایای کشور، اسلام و حکومت نقش دارد و شناساندن ارزش‌ها‌، پیامدها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان وظیفه همه است.

آذین عنوان کرد: هدف دشمن براندازی انقلاب اسلامی است و همه می‌دانیم که دشمنان ما از روز اول پیروزی انقلاب معضلات زیادی برای کشور ما ایجاد کرده‌اند.

وی ایستادگی مردم انقلابی ایران اسلامی در برابر خواسته‌های ناحق دشمنان و استکبار را از مهم‌ترین دلایل دشمنی با ایران و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این ایستادگی همیشه وجود دارد.

انتهای پیام/80016/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول